// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

استودیو The Initiative: ری تریسینگ در گیم پلی بازی های PS5 و Xbox Series X تاثیر گذار است

فرانسیسکو آیسا گارسیا، طراح ارشد گیم‌پلی The Initiative، وجود ری تریسینگ در طراحی گیم‌پلی بازی‌های نسل بعد را تاثیر گذار می‌داند.

سخت‌افزارهای نسل بعد تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی دارند که هرکدام از آن‌ها باعث اعمال تغییراتی در ساختار بازی‌ها می‌شود. برای مثال، استفاده از SSD مدت زمان صفحات بارگذاری را کاهش می‌دهد و سونی در جریان رویداد بازی‌های پلی ‌استیشن 5 با نمایش بازی Ratchet and Clank: Drift Apart این ویژگی و تاثیر آن در خلق گیم‌پلی متفاوت را به‌نمایش گذاشت. همچنین مایکروسافت هم با ویژگی‌های سخت‌افزاری ایکس ‌باکس سری ایکس به سازندگان بازی The Medium اجازه داده تا جهانی را خلق کنند که بازیکن مدام بین آن‌ها بدون هیچ زمان لودینگ خاصی، سوییچ کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت Gamingbolt گفت‌وگویی را با فرانسیسکو آیسا گارسیا، طراح ارشد گیم‌پلی The Initiative، با محوریت نسل بعد و ویژگی ری‌تریسینگ انجام داده است. Gamingbolt پرسیده «آیا از نظر گرافیکی نوآوری‌های خاصی برای نسل بعد وجود دارد که نسل فعلی قادر به ارائه آن نیست؟» و فرانسیسکو آیسا گارسیا در جواب گفت «من فکر می‌کنم که قطعا نوآوری‌های مختلفی را مشاهده خواهیم کرد. چیزی که من را هیجان‌زده می‌کند، استفاده از سخت‌افزارهایی است که باعث می‌شود پروسه انجام کارهای مختلف بسیار سریع‌تر از قبل انجام شود. ما ری‌تریسینگ را در حال حاضر مشاهده کرده‌ایم، اما هنوز از پتانسیل واقعی آن استفاده نشده است، زیرا اشخاصی را نداشته‌ایم که جهان بازی خود را با محوریت این ویژگی توسعه دهد.»

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت «در نسل جدید ری‌تریسینگ را در همه‌جا مشاهده می‌کنیم. تیم‌های بازی‌سازی در حال کار روی این تکنولوژی و پشتیبانی از این ویژگی و نحوه استفاده از آن هستند. من مطمئنم که ما راه‌های جدیدی را برای استفاده از ری‌تریسینگ پیدا خواهیم کرد که انتظار آن را نداشته‌ایم.»

در انتها وی در مورد تاثیر ری‌تریسینگ روی گیم‌پلی بازیکنان هم صحبت کرده است. برای مثال «بازتاب نور با ری‌تریسینگ ويژگی مهمی است که همه‌جا مشاهده می‌شود و هوش مصنوعی می‌تواند باتوجه‌به بازتاب نور از شما و سایر موارد طراحی شود.» ازاین‌رو وجود طراحی ذکر شده توسط فرانسیسکو آیسا گارسیا می‌تواند ساختار جدیدی را در بازی‌های مخفی‌کاری به‌وجود آورد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده