نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena؛ نبرد‌های تاکتیکی

Tactical Monsters Rumble Arena نام یک بازی آنلاین تاکتیک محور است که بازیکنان را در رویداد‌های یک به یک مقابل یک دیگر قرار می‌دهد. در ادامه با معرفی این بازی محبوب، همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Tactical Monsters Rumble Arena اثری در سبک سری بازی‌های نوبتی است که در هر نبرد، بازیکنان را وادار به استفاده از تاکتیک‌‌های متنوع می‌‌کند. علاوبر این، بازی به جز رویداد‌های چند نفره، یک بخش‌ تک نفره‌ را نیز شامل می‌شود که از تعداد زیادی مراحل متنوع و چالش برانگیز تشکیل شده است. یکی از ویژگی‌های بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena وجود بیش از هفتاد موجودات افسانه‌ای است که برای طراحی هرکدام از داستان‌های زیادی الهام گرفته شده و ممکن است تعداد زیادی از آن‌ها برای شما آشنا باشند. علاوه‌بر این با هر آپدیت ممکن است به تعداد آن‌ها افزوده شود. این میزان از تنوع در شخصیت‌‌ها، می‌تواند استراتژی‌‌های بسیاری را در روند بازی ایجاد کند. همچنین بازی از قابلیت‌‌هایی مانند ذخیره یا بازپخش نبرد‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران نیز بهره می‌برد.

محیط نبردهای آنلاین در بازی Tactical Monsters Rumble Arena

بیش از هفتاد کاراکتر متنوع در بازی طراحی شده است که هرکدام قابلیت‌های متنوعی را شامل می‌شوند.

نبرد‌های بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena به‌گونه‌ای است که باید بعد از انتخاب کارت‌های مناسب، قدم در آرنا گذاشته و به مبارزه با دیگر بازیکنان یا هوش مصنوعی بپردازید. زمین بازی از تعداد زیادی خانه‌های شش ضلعی تشکیل شده است و کاراکتر‌هایی که انتخاب می‌کنید، در این خانه‌ها جای می‌گیرند. هرکدام از کاراکتر‌ها بسته به قابلیت‌هایی که دارند، محدوده‌ی حرکتی و نوع مبارزه‌ی مختص به خود را شامل می٬شوند. علاوه‌بر این کارکاتر‌ها هرکدام در انواع کلاس‌ها‌ی مختلف، دسته‌بندی می‌شوند. به‌عنوان مثال بعضی از شخصیت‌ها از فاصله‌ی زیاد و بدون نزدیک شدن، به هدف خود شلیک می‌کنند. تعداد کارت‌هایی که می‌توانید برای بخش چندنفره انتخاب کنید، با بخش تک نفره متفاوت است. در مبارزات تک نفره، اجازه‌ی انتخاب پنج مورد از کارت‌ها را دارید؛ اما در بخش چند نفره، تنها می‌توانید سه کارت را انتخاب کنید و یکی از  از کارت‌هایی که انتخاب نکرده‌اید را در حین نبرد وارد مبارزه کنید.

گیم پلی بازی با حظور کاراکتر هایی مانند دراکولا در بازی Tactical Monsters Rumble Arena

مقاله‌های مرتبط:

بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد و طراحی ظاهری کاراکترها نیز به خوبی انجام شده است. بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena دارای رویداد‌های بسیار متنوعی است که هر از گاهی در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانید با شرکت در آن‌ها، به جوایز بسیاری دست پیدا کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های بازی، ایجاد اتحاد با بازیکنان دیگر است. با پیوستن به اتحاد‌ها، از مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوید که به روند پیشرفت شما سرعت می‌بخشند. می‌توانید از بازیکنان دیگر کمک بگیرید و کارت‌هایی را دریافت کنید تا شخصیت‌های خود را ارتقاء دهید. همچنین می‌توانید در نبرد‌های گروهی شرکت کرده و با مبارزه با سایر اتحاد‌ها، جوایز بسیاری را دریافت کنید. بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون بازی به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر بازی موبایل Tactical Monsters Rumble Arena را تماشا کرده و همینطور دیدگاه خود را نسبت به بازی، با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Tactical Monsters Rumble Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده