// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۵

مایکروسافت از ظاهر جدید داشبورد ایکس باکس سری ایکس خود رونمایی کرد

مایکروسافت با انتشار ویدیویی ظاهر و ویژگی‌های جدید داشبورد ایکس‌باکس سری ایکس، پی سی و ایکس‌باکس وان را معرفی کرد.

از معرفی ایکس‌باکس سری ایکس در رویداد The Game Awards 2019 مدت زمانی می‌شود که می‌گذرد و در طی این مدت ظاهر و سخت‌افزار این کنسول مشخص شده است اما ما تا به الان اطلاعی در مورد ظاهر جدید داشبورد این کنسول نداشتیم. امروز مایکروسافت با انتشار ویدیویی از ظاهر جدید داشبورد کنسول نسل نهمی خود یعنی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس، پی سی و ایکس‌باکس وان رونمایی کرد و اطلاعاتی را نیز در مورد ویژگی‌های آن با ما به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید منتشر شده را تماشا کنید.

در این ویدیو داشبورد اصلاح شده ایکس‌باکس توسط مایکروسافت به همراه جزئیاتی از ظاهر و سرعت جدید آن نشان داده شده است. نمای جدید داشبورد ایکس‌باکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که سریع‌تر، در دسترس‌تر و از نظر ظاهری جذابتر باشد. این ظاهر جدید داشبورد روی اپ‌های موبایل ایکس‌باکس، ایکس‌باکس گیم پس روی رایانه شخصی، ایکس ‌باکس وان و همچنین ایکس‌باکس سری ایکس به اشتراک گذاشته خواهد شد.

متون روی این داشبورد به‌روزرسانی شده بهتر خوانده می‌شوند و جابجایی از یک ویژگی به ویژگی دیگر بسیار سریع‌تر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید انتظار به‌روزرسانی آیکون، فونت، سبک تصویرسازی و موارد دیگر با ظاهر جدیدی را نیز داشته باشید. صفحه اصلی هنگام بوت شدن ۵۰ درصد سریع‌تر و هنگام بازگشت از بازی ۳۰٪ سریع‌تر بارگیری می‌شود و همچنین از میزان حافظه ۴۰٪ کمتری استفاده خواهد شد.

در این ویدیو به ظاهر جدید مایکروسافت استور نیز اشاره شد و این برنامه اکنون در مدت زمان حدود دو ثانیه راه اندازی خواهد شد و بعضی از ویژگی‌های هدایتی آن نیز به روز شده است. همچنین یک برنامه جدید موبایل ایکس‌باکس نیز معرفی شد که به شما این امکان را می‌دهد تا بیرون از خانه پیام‌هایتان را ارسال کنید و در Party‌ها عضو شوید. از دیگر ویژگی‌های نمایش داده شده در این ویدیو می‌توان اشاره کرد که بخش نوتیفیکیشن در تلفن همراه، رایانه شخصی و کنسول ادغام شده‌اند و فعالیت‌هایی مانند پارتی و چت نیز در بخش راهنمای کنسول ایکس‌باکس در یک تب ترکیب شده‌اند.



منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده