// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۳

شایعه: احتمالا نقشه‌های Battlefield 6 با گنجایش بیش از ۱۲۸ بازیکن ساخته خواهد شد

یکی از کاربران توییتر به نام Tom Henderson به‌تازگی شایعاتی جدیدی را حول بازی Battlefield 6 منتشر کرده و به‌نظر می‌رسد استودیو دایس در حال توسعه نقشه‌هایی با گنجایش بیش از ۱۲۸ بازیکن است.

درگذشته اعلام شده بود که بازی Battlefield 6 توسط استودیو دایس (EA Dice) در حال توسعه است و در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های نسل نهم عرضه می‌شود. بااین‌حال اخبار خاصی حول این بازی در دسترس نیست. این در حالی است که به‌تازگی یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی به نام تام هندرسُن اطلاعات جدیدی را از بتلفیلد 6 فاش کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تام هندرسن را می‌توان یکی از اینسایدرهای معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که درگذشته اطلاعات مختلفی را حول کالاف دیوتی و بتلفیلد منتشر کرده است. وی به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود مدعی شده که نقشه‌های بازی Battlefield 6 با ذهنیت پشتیبانی از بیش از ۱۲۸ بازیکن ساخته خواهد شد. البته همچنان رقابت‌های ۳۲به۳۲ نفر جزو پلی فهرست اصلی بازی درنظر گرفته می‌شود، اما نقشه‌های بزرگ‌تر بازی، بدین معنا نیست که بازیکنان را در قالب تیم‌های ۶۴ نفره روبه‌روی یکدیگر قرار خواهد داد.

استودیو دایس همیشه با ساخت نسخه‌های جدید بتلفیلد تلاش کرده تا نبردهای عظیم و درگیر کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. ازاین‌رو به‌واسطه‌ی قابلیت‌های کنسول‌های نسل بعد، دور از ذهن نیست که این استودیو به‌همراه الکترونیک آرتز (Electronci Arts) به‌سراغ ارائه محصولی بروند که بازیکنان را در نقشه‌ای وسیع‌تر قرار می‌دهد. ازطرفی تام هندرسن در ادامه توییت‌های خود اعلام کرده که الکترونیک آرتز و دایس نظاره‌گر بازی Call of Duty: Warzone و موفقیت‌های آن هستند.

ازاین‌ٰرو احتمال می‌رود شاهد حالت بتل رویال برای بازی Battlefield 6 باشیم. البته هنوز چیز خاصی به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما دایس در بازی Battlefield V و حالت فایراستورم، استفاده از حالت بتل رویال را مورد سنجش قرار داد. تمامی این موارد در حالی است که درگذشته هندرسن اعلام کرده بود که نسخه بعدی بتلفیلد نبردهای مدرن را به‌تصویر می‌کشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده