// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۱

امروز ۶ بازی مستقل روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

در جریان رویداد Indie World اعلام شد که ۶ بازی مستقل از جمله Spiritfarer، Takeshi and Hiroshi و Evergate برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

رویداد Indie World شرکت نینتندو که با محوریت نمایش بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ برگزار شد، شامل معرفی تعداد متعددی بازی مستقل می‌شد که در سال ۲۰۲۱، پاییز امسال یا اواخر شهریورماه/اوایل مهر ماه عرضه می‌شوند. دراین‌میان یک نکته جالب در مورد ۶ بازی معرفی شده وجود داشت و آن هم این بود که امروز (روز میلادی) عرضه می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ۶ بازی Spiritfarer، Takeshi and Hiroshi، Evergate، Raji: An Ancient Epic، A Short Hike و Mainfold Garden برای نینتندو سوییچ معرفی شدند که تا پایان امشب یا ظهر فردا در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تریلر بعضی از آن‌ها را در زومجی به‌همراه توضیحات هر بازی مشاهده کنید. 

Spiritfarer

در جریان بازی Spiritfarer بازیکنان هدایت دختری به نام استلا را برعهده می‌گیرند که درواقع یک شخص روحانی به حساب می‌آید و وظیفه‌اش این است که در جهان به ماجراجویی بپردازد، روح‌های نگران پیدا کند، با آن‌ها دوست شود و سپس روح‌های ذکر شده را به آخرت بفرستد تا زندگی آرامی داشته باشند. دراین‌میان اشاره کنم که بازی دارای یک حالت کوآپ دونفره هم هست که می‌توانید لحظات سرگرم کننده‌ای را در این حالت برای خود رقم بزنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Takeshi and Hiroshi

Takeshi and Hiroshi یک بازی اکشن ماجراجویی انیمیشنی است که داستان دو برادر و کارهای روزمره آن‌ها را روایت می‌کند. تاکشی یک پسر ۱۴ ساله و طراح بازی است که می‌خواهد برای هیروشی، برادر ضعیف و کوچک‌تر خود بازی بسازد. این در حالی است که هیروشی مدام می‌خواهد قسمت جدید بازی برادر خود را تجربه کند. ازاین‌رو تاکشی برای سرگرم کردن برادر خود، دست به ساخت بازی می‌زند که حسابی سرگرم کننده باشد، اما در این راه چالش‌های مختلفی سر راه او سبز می‌شوند.

Raji: An Ancient Epic

Raji: An Ancient Epic یک بازی ماجراجویی مستقل از سوی سازنده‌ای هندی است که در هند باستان را با ساختاری جدید به‌نمایش می‌گذارد. دراینجا بازیکن هدایت راجی، دختری برگزیده از سوی خدایان، را برعهده می‌گیرد که باید جلوی تهاجم شیاطین بر قلمرو انسان‌ها را بگیرد.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

A Short Hike

پرواز کنید، اوج بگیرید و به گشت‌وگذار در جهانی زیبا و پیکسلی بپردازید. فلسفه‌ی بازی A Short Hike بر پایه همین سه مورد است و بازیکنان برفراز منظره و محیط پارک Hawk Peak Provincial به گشت‌وگذار می‌پردازند. دراین‌راه بازیکنان می‌توانند با سایر پرواز کننده‌ها ملاقات داشته باشند و همچنین گنج‌های مختلفی را هم پیدا کنند.

Manifold Garden

Mainfold Garden را می‌توان یک بازی معمایی دانست که ساختار عجیب و بسیار جالبی دارد. بازی با ظاهر اول شخص خود بازیکن را در جهانی قرار می‌دهد که برای گشت‌وگذار در آن و کامل کردن ماجراجویی خود، باید معماهای متعددی را حل کنید.

Evergate

در جریان بازی Evergate بازیکنان هدایت موجودی به نام Ki را برعهده می‌گیرند که درجریان ماجراجویی خود باید نکات مختلفی را در مورد گذشته و زندگی خود متوجه شود و دلیل ارتباط خود با Kindred Spirit را هم پیدا کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده