// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

تریلر جدید بازی Apex Legends به داستان شخصیت Rampart می‌پردازد

تریلر جدیدی از مجموعه Stories From the Outlands بازی Apex Legends منتشر شده است که شخصیت رمپارت را نشان می‌دهد.

سری Stories From the Outlands بازی Apex Legends تاکنون داستان چندین شخصیت‌ این بازی را روایت کرده و نمایش داده است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدید این سری به شخصیت Rampart اختصاص دارد که قرار است امروز به بازی اضافه شود. تاکنون شخصیت‌های Wraith ،Wattson ،Crypto ،Bloodhound ،Revenant و Loba به‌واسطه این سری معرفی شده‌اند.

فصل ششم بازی Apex Legends اخیرا معرفی شده است. حالا هم می‌توانید ویدیوی شخصیت Rampart را از طریق یوتیوب تماشا کنید. نام واقعی او Ramya Parekh است و شغل او اداره کردن مغازه مادینگ است. شهرت او به‌قدری است که مورد تایید Kuben Blisk، شخصیت معروف مجموعه Titanfall قرار گرفته است. در این ویدیو شاهد این شخصیت درکنار Gibraltar و Bangalore هستیم که پس از مدتی وی در مغازه‌‌اش توسط تعدادی افراد ناشناس مورد حمله قرار می‌گیرد.

Rampart یک دیوار محافظ ایجاد می‌کند و شروع به تیراندازی به مهاجمین می‌کند. این موارد می‌تواند نشان‌دهنده توانایی‌های وی در بازی باشد. بازی Apex Legends در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. فصل ششم بازی هم قرار است امروز مورخ ۱۸ ماه اوت (۲۸ مرداد ماه) در دسترس قرار بگیرد و شخصیت Rampart هم در آن حضور خواهد داشت.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده