نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

آموزش تصویری سه تار مقدماتی و متوسطه

در این مطلب می‌توانید درباره آموزش تصویری سه تار مقدماتی و پیشرفته اطلاعات ارزشمندی را کسب کنید.

موسیقی معجونی است سکر آور که نه تنها می تواند به سکوت معنا بخشد بلکه چنان آرامشی به روح و روان هدیه می دهد که تبدیل به همنشین همیشگی بسیاری از مردمان در سال های تنهایی شده است. انسان نسل حاضر با وجود مشغله های بی پایان روزمره، شاید کمتر بتواند به موسیقی بپردازد و از لذت یادگیری و نواختن یک ساز بهره مند شود.

یادگیری اصولی موسیقی چگونه ممکن است

خوشبختانه استقبال پر شور از موسیقی اصیل ایرانی نفسی دوباره به این هنر بخشیده است. اینترنت با تحول عظیمی که در آموزش ایجاد کرده مسیر یادگیری بدون چالشی را در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار داده است.

آموزش آنلاین موسیقی نه‌تنها کیفیت بهتری را پیش روی هنرجو قرار می‌دهد بلکه با پتانسیل بی نظیری که دارد می‌تواند انعطاف پذیری زمانی و مکانی را نیز فراهم کند. این معامله ی دو سر سود برای اساتید و معلمان نیز سودمند بوده است تا راحت‌تر تکنیک ها و مفاهیم را منتقل کنند.

شاید برایتان سؤال باشد چرا آموزش آنلاین بازدهی بالاتری دارد

در این سبک آموزشی هنرجو علاوه‌بر اینکه امکان توقف فیلم آموزشی را دارد می‌تواند آن را برگشت داده و دوباره تماشا کند. اصلاح اشکالات سریع‌تر رخ می‌دهد و برنامه ای متناسب با شرایط زندگی پیش روی افراد است.

خنیاگر، آکادمی موفق آموزش آنلاین موسیقی است که با فراهم کردن فضایی استاندارد در تلاش است یادگیری سازهای اصیل موسیقی ایران، که با عشق و علاقه عمیق قلبی ایرانیان گره خورده است را ممکن کند. بی جهت نیست که اساتید با تجربه ی هر ساز را جمع آوری کرده است تا بدون هیچگونه آشفتگی و سردرگمی برای هنرجویان، پیشرفت میسر شود.

آموزش سه تار مقدماتی

طینوش بهرام

علاقه‌مندان به آموزش سه تار این ساز با صدای مخملین می‌توانند حتی بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای، از محضر استاد طینوش بهرامی بهره‌مند شوند و گام های نخستین یادگیری را مطابق با شیوه اصولی و استاندارد بپیمایند.

مجموعه حاضر در ۲۱ قسمت که معادل ۴۵ هفته آموزش حضوری است تدوین شده است تا هنرجویان بتوانند کنترل ماهرانه ای بر نواختن ساز خود داشته باشند و انگیزه ای دوچندان برای کسب مهارت آموزی به‌دست آورند.

بیان شیوا و نگاهی اصولی استاد در آموزش مفاهیم و تکنیک های پیشرفته نیز درک بهتری را به هنرجویان هدیه می‌دهد.

سوالات رایج درباره دوره آموزش سه تار

برای کسب مهارت در سه تار نوازی چقدر باید زمان صرف کرد

هنرجویان با تمرین و پشتکار در هفت ماه می‌توانند مهارت خوبی در مراحل ابتدایی سه تار نوازی کسب کنند اما گام برداشتن در مسیر نوازندگی حرفه‌ای و ردیف نوازی پس از حداقل تجربه دو ساله ممکن است.

بهترین کتاب برای مهارت در نواختن سه تار چیست

اگرچه کتاب می‌تواند دنیای وسیع تری را پیش روی هنرجویان قرار دهد اما برای پیشرفت علاوه‌بر کتب رایج سه تار همچون تالیفات استاد ذوالفنون، استاد علیزاده و کتاب های هنرستان نیاز است همگام با آموزش اصولی اساتید باتجربه پیش رفت. طینوش بهرامی را می‌توان از هنرمندانی دانست که به حق لایق اسم استادی هستند.

آیا با فیلم های آموزشی نواختن سه تار ممکن است

زمانی می‌توان امیدوار بود که هنرجو با فیلم های آموزشی ارتباط برقرار کند که مطابق با اصول استاندارد تهیه شده باشند. خنیاگر علاوه‌بر بهره مندی از متد های تدریس روز دنیا، گروهی متخصص از فیلم سازی و پشتیبان را نیز در اختیار دارد.

آموزش سه تار متوسطه 1

طینوش بهرام

هنرجویانی که توانستند بر مفاهیم سه تار مقدماتی مسلط شوند در این دوره که 13 قسمت است و آن را می‌توان معادل 45 هفته آموزش حضوری دانست با یادگیری تکنیک ها و قطعات فاخر آموزشی خوشایند را درک خواهند کرد تا راحت‌تر پیشرفت کنند.

کسب مهارت تنها با آموزش پایه و اساس سه تار ممکن نیست؛ هنرجویان باید ابزاری را در اختیار داشته باشند تا بتوانند قطعات متفاوتی را نیز اجرا کنند.

استاد بهرامی با طراحی فضای آموزشی پرطراوت، هنرجویان را در مسیری قرار می‌دهند که با اعتماد به نفس بتوانند سلیقه شخصی را برای شاخ و برگ دادن به کار گیرند تا سریع‌تر نوازنده ای صاحب سبک شوند.

سوالات رایج درباره دوره آموزشی سه تار متوسطه

آموزش این دوره براساس چه کتابی پیش می‌رود

استاد بهرامی در آموزش فقط به یک کتاب خاص اکتفا نکرده اند بلکه مهم‌ترین مفاهیم و تکنیک های پایه را با تجربیات خود ادغام کرده‌اند تا هنرجویان بتوانند سریع‌تر مسلط شوند.

برای آموزش این مجموعه چقدر زمان نیاز است

هنرجویان پس از حدود چهار ماه می‌توانند کلیه مفاهیم را بیاموزند و پیشرفت کنند.

پیش نیاز این مجموعه کدام است

هنرجویان زمانی می‌توانند بر اصول و مفاهیم این دوره مسلط شوند که آشنایی با مجموعه سه تار مقدماتی داشته باشند.

آموزش سه تار متوسطه 2 (متد اختصاصی)

طینوش بهرامی

بسیاری از این قطعات موسیقی ایرانی را نمی توان با سه تار اجرا کرد. افرادی را نوازنده حرفه‌ای سه تار می‌دانند که قابلیت ترجمه این قطعات را با متناسب با فرهنگ سه تار داشته باشند.

استاد بهرامی در 34 قسمت که معادل 50 هفته آموزش حضوری است ابزاری را به هنرجویان می آموزند که علاوه‌بر تبحر چشمگیر بتوانند این قطعات را به‌راحتی با سه تار ترجمه کنند.

سوالات رایج:

مجموعه سه تار متوسطه 2 شامل چه مفاهیمی است

استاد بهرامی در این مجموعه فضای آموزشی پرطراوت را ترسیم کرده‌اند تا هنرجویان پس از آشنایی با تکنیک ها و قلق های کاربردی بتوانند قطعاتی که برای سه تار نیز نوشته نشده اند را ترجمه کنند.

برای آموزش این مجموعه چقدر زمان باید اختصاص داد

هنرجویان اگر با علاقه و پشتکار تمارین را پیگیری کنند پس از حدود شش ماه مهارت بالایی را به‌دست می آورند.

برای تسلط بر مفاهیم این مجموعه آشنایی سه تار باید در چه حدی باشد

هنرجویانی که تجربه یکساله سه تار نوازی دارند سریع‌تر این مسیر را می پیمایند.

درباره‌ی مدرس:

اگرچه نام استاد بهرامی با نواختن حرفه‌ای سه تار گره خورده است اما ایشان تار را نیز به هنرمندی تمام می نوازند. کسب تجربه در محضر اساتید به نامی همچون حبیب الله صالحی، هوشنگ ظریف، حسین علیزاده و مجید کیانی در این مسیر تاثیر بسزایی داشته است. البته علاقه ایشان به هنر بی انتها موسیقی سبب شد که بتوانند مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را نیز از دانشگاه لندن اخذ کنند.

برخی از فعالیت‌های هنری:

استاد بهرامی اجرایی فراموش نشدنی را با موسیقیدانان زبده ای مانند حسین علیزاده و پرویز مشکاتیان در سالن رودکی به نمایش گذاشته‌اند که نقطه عطفی در سوابق کاری ایشان است.

علاوه‌بر اینکه سابقه سرپرستی گروه کنسرواتوار ملی تهران را نیز در کارنامه دارند.

دانشجویان بسیاری در دانشگاه سوره (از سال ۱۳۷۷ تا به کنون) از محضر ایشان نکات و مفاهیم موسیقی را آموخته اند و حال خود تبدیل به هنرمندانی صاحب سبک شده‌اند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده