نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

Take-Two دامنه GTA Vice City Online را ثبت کرد

براساس اطلاعاتی که در مشخصات دامنه جدید Take-Two Interactive به ثبت رسیده، بازی آنلاین بعدی Grand Theft Auto احتمالاً در شهر Vice City واقع خواهد شد.

شرکت Take-Two Interactive به‌عنوان صاحب امتیاز و مالک استودیوی راک ‌استار گیمز (Rockstar Games) به‌تازگی دامنه جدیدی را در ارتباط با مجموعه GTA به ثبت رسانده که GTA Vice City Online نامیده می‌شود. این اتفاق بار دیگر شایعاتی که حول محور بازی بعدی Grand Theft Auto مطرح شده بود را برجسته کرده است.

حالا نزدیک به هفت سال از زمان عرضه بازی Grand Theft Auto V برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 می‌گذرد و این درحالی است که هنوز هیچگونه معرفی رسمی در ارتباط با نسخه‌ی بعدی بازی صورت نگرفته است. دراین‌میان، برخی ادعا داشتند که GTA VI در مراحل ابتدایی روند توسعه خود به سر می‌برد و احتمالاً به این زودی‌ها شاهد رونمایی از ششمین قسمت از این مجموعه محبوب نخواهیم بود. این موضوع با تصمیم راک‌استار مبنی بر انتشار بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۲۱ و برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز منطقی به نظر می‌رسد. از طرفی انتظار می‌رود که حداقل تا سال ۲۰۲۲ هیچگونه معرفی رسمی از بازی جدید GTA صورت نخواهد گرفت.

اما یکی از کاربران ردیت، به‌تازگی کشف جالبی در ارتباط با سری Grand Theft Auto کرده که به سرعت در حال مخابره شدن است. اینطور به نظر می‌رسد که شرکت Take-Two Interactive دامنه جدیدی به نام GTAVICECITYONLINE.com را به ثبت رسانده و شایعاتی که اخیراً در این خصوص مطرح شده بود، قوت بخشیده است. همان‌طور که حتماً در جریان هستید، بازی اورجینال GTA Vice City هیچگاه بخش آنلاین و مستقلی نداشت.

محیط بازی اورجینال GTA Vice City

برخی از کاربران ثبت این دامنه را با بازی بعدی راک‌استار بی‌ارتباط دانسته‌اند؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ معمولاً وبسایت‌هایی که نام آن‌ها به پروژه‌ها و بازی‌های آن‌ها مرتبط می‌شود را خریداری می‌کنند. بااین‌حال شماری دیگر اعتقاد دارند که Grand Theft Auto بعدی در شهر Vice City قرار داشته و به‌دلیل هماهنگی پسوند VI با ابتدای نام Vice City این احتمال بیشتر هم می‌شود.

مثل همیشه بهتر است این اخبار را به‌عنوان شایعات مطرح کنیم اما بازگشت به خیابان‌های Vice City بعد از گذشت نزدیک به ۱۸ سال از انتشار نسخه اصلی GTA Vice City بسیار جذاب و خاطره انگیز به نظر می‌رسد. از طرفی باتوجه به اینکه طرفداران سال‌ها است که در بازی‌های GTA San Andreas و GTA V در شهر Los Santos ماجراجویی می‌کنند، احتمال قرار گرفتن GTA جدید در یک شهر کاملاً جدید یا حداقل شهری که سال‌ها پیش در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته به مراتب بالاتر به نظر می‌رسد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده