نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

باندل ویژه فورتنایت احتمالا به موعد عرضه پلی استیشن 5 و Xbox Series X اشاره می‌کند

با توجه به توضیحات باندل The Last Laugh بازی فورتنایت، دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و PS5 احتمالا در تاریخ ۱۷ نوامبر عرضه خواهند شد.

مدتی می‌شود که شاهد فعالیت دو شرکت سونی و مایکروسافت پیرامون پلتفرم‌های نسل هشتمی‌شان هستیم. این دو شرکت طی روزهای اخیر با برگزاری رویدادهای دیجیتالی پیرامون آثار و پلتفرم‌های نسل بعدی خود، حسابی توجه‌ها را به خودشان جلب کردند. با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های کمپانی‌های بازی‌سازی به‌خصوص نسل بعد از سرگرمی‌های دیجیتالی ۲ شرکت سونی و مایکروسافت را بهم ریخت اما، این ۲ شرکت باز هم توانستند سیاست‌های خود را با شرایط موجود هماهنگ کرده و برنامه‌ها را پیش ببرند.

با وجود اینکه دنبال‌کنندگان این دو کنسول حالا از بازی‌های ابتدایی نسل بعد از سرگرمی‌های ویدیویی مایکروسافت و سونی اطلاع دارند اما، قیمت کنسول‌ها و موعد عرضه‌ی آن‌ها، اصلی‌ترین موضوعی است که نه مایکروسافت و نه سونی، انگار دوست ندارند فعلا درباره‌اش صحبت کنند! همین امر باعث شکل‌گیری شایعات بزرگ و کوچک متعددی در سرتاسر فضای مجازی شده است. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، شایعه‌ای جدید به‌وجود آمده که منبع آن، توضیحات یک باندل به‌خصوص از بازی فورتنایت بوده است.

باندل The Last Laugh بازی فورتنایت،‌ پکیجی تازه از اسکین شخصیت‌های معروف دنیای دی‌سی کامیکس است. در توضیحات این باندل، چنین می‌خوانیم:

دشمن درجه‌ یک بتمن یعنی جوکر، در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) از طریق باندل  The Last Laugh در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی فیزیکی این باندل در تاریخ ذکر شده برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به‌مناسبت عرضه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، باندل The Last Laugh در این تاریخ برای کنسول‌های نسل بعد هم قابل استفاده خواهد بود!

این قضیه را یک کاربر انجمن ردیت با نام کاربری ecto_BRUH تشخیص داده و با ایجاد پستی جدید در ساب‌ردیت پلی استیشن 5، آن را به اطلاع گیمرها رسانده و خبرساز شده است. با توجه به سابقه‌ی شرکت‌های سونی و مایکروسافت در عرضه‌ی کنسول‌های خود در ماه نوامبر، اصلا بعید نیست که این شایعه در آینده‌ای نه چندان دور، رنگ‌وبوی واقعیت به خود بگیرد. آیا کنسول‌های نسل بعد در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۵ آبان) وارد بازارها می‌شوند؟ شاید! شما اما این خبر را در حد یک شایعه در گوشه‌ی ذهن خود داشته باشید تا با رسیدن موعد مقرر، ببینیم که پلتفرم‌های مورد ذکر بالاخره از سایه بیرون خواهند آمد یا خیر؟!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده