// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

تاریخ انتشار شخصیت اسپایدرمن برای Marvel’s Avengers احتمالا فاش شده است

باتوجه‌به ارسال ایمیلی از سوی یک خرده‌فروش برای یکی از کابران انجمن ردیت احتمالا تاریخ انتشار شخصیت مرد عنکبوتی برای بازی Marvel’s Avengers مشخص شده است.

شخصیت اسپایدرمن به‌عنوان یک بسته‌الحاقی در سال ۲۰۲۱ برای بازی Marvel’s Avengers منتشر می‌شود و این موضوع می‌تواند بسیار جذاب باشد، البته نه برای همه. این شخصیت که در انحصار نسخه های پلی ‌استیشن 4 و پلی ‌استیشن 5  است در چند هفته گذشته جنجال‌های فراوانی را ایجاد کرد. جدا از این موارد دارندگان این کنسول می‌‎خواهند بداند چه زمانی می‌توانند این بسته‌الحاقی را تجربه کنند؟

هنوز تاریخ دقیق و رسمی برای انتشار این بسته الحاقی مشخص نشده است با این وجود ممکن است تاریخ انتشار این بسته الحاقی توسط یک خرده‌فروش در انگلستان فاش شده باشد. به‌تازگی یکی از کاربران انجمن Reddit ایمیلی از این خرده‌فروش دریافت کرده است که در آن عنوان شده که شخصیت مرد عنکبوتی در ماه مارس سال ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹/فروردین ۱۴۰۰) به فهرست شخصیت‌های این بازی اضافه خواهد شد. شما می‌توانید تصویر این ایمیل را پایین مشاهده کنید:

مردعنکبوتی Marvel’s Avengers

البته این اطلاعات غیررسمی است و البته احتمالا این تاریخ به اشتباه توسط خرده‌فروش اعلام شده باشد. بااین‌حال، بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و همچنین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا روانه بازار شود و در اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد انتشار این بازی روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده