// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

جدول فروش انگلستان؛ صدرنشینی EA Sports UFC 4 در هفته اول انتشار

با منتشر شدن جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه، بازی تازه عرضه شده EA Sports UFC 4 توانست صدر جدول را از آن خود کند. 

در هفته گذشته و جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Animal Crossing: New Horizons توانست صدر جدول را بالاخره از بازی Ghost of Tsushima پس بگیرد. این در حالی است که صدرنشینی مجدد Animal Crossing: New Horizons تنها یک هفته بود و در جدول فروش هفتگی منتهی به ۲۵ مرداد ماه، شاهد یک صدرنشین جدید هستیم.

خوشحالی مبارز در بازی UFC 4

طبق جدیدترین اخبار بازی، چند روز پیش بازی EA Sports UFC 4 روانه بازار شد تا علاقه‌مندان به نبردهای Ultimate Fighting Championship بتوانند جدیدترین نسخه از مجموعه EA Sports UFC را پس از گذشت دو سال تجربه کنند. همچنین با منتشر شدن جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه (۱۵ اوت) مشخص شده که UFC 4 توانسته است در هفته اول انتشار صدر جدول را از آن خود کند. 

در ادامه بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه دوم، بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه سوم و بازی‌های Ghost of Tsushima و FIFA 20 هم در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند. در نیمه دوم جدول هم بازی Minecraft در رتبه ششم و بازی Grand Theft Auto V در رتبه هفتم قرار گرفته است. این در حالی است که بازی‌های Paper Mario: The Origami King، F1 2020 و Ring Fit Adventure هم به‌ترتیب در رتبه‌های هشتم تا دهم جدول فروش هفتگی انگلستان دیده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-EA Sports UFC 4هفته اول انتشار
۲۱Animal Crossing: New Horizons-
۳۳Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲Ghost of Tsushima-
۵۴FIFA 20-
۶۵Minecraft-
۷۸Grand Theft Auto V-
۸۷Paper Mario: The Origami King-
۹۶F1 2020-
۱۰۹Ring Fit Adventure-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده