نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

باکس آرت‌ Assassin’s Creed Valhalla ،Watch Dogs: Legion و Far Cry 6 برای PS5 منتشر شد

وبسایت آمازون ضمن راه‌اندازی صفحه اختصاصی فروش بازی‌های جدید یوبیسافت، باکس آرت نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی‌ها را نیز منتشر کرده است.

سونی چندی پیش اقدام به انتشار باکس آرت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای پلی ‌استیشن 5 کرد تا یک ایده‌ی اولیه از آنچه که باید از طرح روی جلد جعبه‌های نسخه فیزیکی بازی‌ها در نسل جدید انتظار داشته باشیم، به کاربران داده شود. باکس آرت‌ بازی‌های جدید سونی در کل ظاهر ساده و جذابی به خود گرفته و تمایز محسوسی با بازی‌های PS4 دارند. اما حالا طرح روی جعبه‌ی شماری دیگر از بازی‌های نسل جدید کنسول‌های سونی منتشر شده که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت.

باکس آرت Assassin’s Creed Valhalla برای پلی استیشن 5

فروشگاه آنلاین آمازون، به‌تازگی صفحه‌ی اختصاصی تعدادی از بازی‌های در آستانه انتشار پلتفرم‌های مختلف را در فهرست فروش خود قرار داده که سه مورد از آن‌ها به بازی‌های بزرگ یوبیسافت (Ubisoft) اختصاص دارد. Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion درکنار Far Cry 6 مواردی هستند که در این فهرست دیده می‌شوند. البته باکس آرت این بازی‌ها مسلماً جدید نبوده و قبلاً تصاویر مربوط‌به آن را دیده‌ایم؛ اما این اولین باری است که تصاویر روی جلد نسخه پلی‌استیشن 5 آن‌ها حداقل به‌صورت رسمی منتشر می‌شود.

باکس آرت بازی Watch Dogs: Legion برای پلی استیشن 5

جالب اینجا است که آمازون نسخه پلی‌استیشن 4 هر سه‌ی این بازی‌ها را ۱۰ دلار ارزان‌تر از نسخه PS5 به فروش گذاشته که هم‌اکنون با ۶۰ دلار به فروش می‌رسند. این در حالی است که قیمت پیشنهادی تولید کننده برای همه‌ی آن‌ها یکی در نظر گرفته شده است. درواقع حالا می‌توانید نسخه پلی‌استیشن 5 هرسه بازی را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید؛ چراکه براساس اعلام قبلی یوبیسافت، همه آن‌ها به‌صورت رایگان برای نسل جدید ارتقاء پیدا می‌کنند.

باکس آرت Farcry 6 برای پلی استیشن 5

تاریخ انتشار بازی Watch Dogs: Legion برای ۲۹ اکتبر (۸ آبان) تعیین شده و Assassin’s Creed Valhalla نیز برای ماه بعد از آن، یعنی در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برنامه‌ریزی شده است. این در حالی است که Far Cry 6 چند ماه بعد، و در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ (۳۰ بهمن ۱۳۹۹) عرضه می‌شود. هر سه بازی برای پلی‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر خواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده