نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲

Resident Evil 7 به پرفروش ترین بازی مجموعه رزیدنت ایول تبدیل شد

براساس آمار رسمی کپکام، Resident Evil 7 به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی سری Resident Evil و همچنین دومین بازی پرفروش‌ تاریخ این استودیو معرفی شد.

استودیوی کپکام به‌تازگی اقدام به انتشار آمار و ارقام مربوط‌به موفق‌ترین بازی‌های تاریخ خود کرده که براساس گزارش وبسایت PC Gamer، داستان ترسناک جک و مارگاریت بیکر در Resident Evil 7، با ثبت آمار ۷.۹ میلیون نسخه فروش از زمان انتشار خود در حدود سه و نیم سال پیش، به‌عنوان دومین بازی پرفروش تاریخ کپکام و همچنین پرفروش‌ترین بازی مجموعه Resident Evil لقب گرفته است.

بااین‌حال، قسمت هفتم از مجموعه‌ی ترسناک و سبک بقای کپکام، هنوز راه زیادی تا رسیدن به آمار عملکرد Monster Hunter: World در صدر این جدول دارد. این بازی تنها در عرض دو سال و با ثبت رقمی بیش از دو برابر دستاورد Resident Evil 7: Biohazard، حدود ۱۶.۱ میلیون نسخه به فروش رسانده است. اما نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که Resident Evil 7 نه‌تنها بیش از مجموع نسخه‌های بازسازی شده‌ی قسمت‌های دوم و سوم این بازی، بلکه حتی بیشتر از نسخه‌های اورجینال آن‌ها در دهه نود میلادی به فروش رسانده است.

البته باید اذعان داشت که این بازی بیش از زمان هر دو ریمیک Resident Evil 2 و 3 در بازار عرضه شده و کپکام نیز آمار فروش نسخه‌های بازسازی شده را سوای قسمت‌های اورجینال محاسبه می‌کند. رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم این جدول نیز به Resident Evil 5 و Resident Evil 6 و Resident Evil 2 Remake تعلق دارد.

شخصیت های بازی Resident Evil 7 سر میز غذاخوری

در سایر اخبار مرتبط با این موضوع، انتشار یک مقاله بزرگ طرفداری از سوی یکی از بزرگ‌ترین طرفداران مجموعه Resident Evil را داشتیم که حقیقتاً اثری شایسته‌ی تحسین و توجه بود. این سند ۲۷۰۰ صفحه‌ای که تهیه و تنظیم آن نزدیک به یک دهه به طول انجامیده، به جزئیات تمامی وقایع داستان‌های این مجموعه از ابتدا تاکنون می‌پردازد.

گفته می‌شود که Resident Evil Village یا همان Resident Evil 8 به‌عنوان جدیدترین قسمت از این مجموعه، کمپین داستانی به مراتب طولانی‌تری نسبت به قسمت‌های بازسازی شده دوم و سوم خواهد داشت. AestheticGamer از اینسایدرهای مشهور این مجموعه، ضمن اشاره به زمان محدود گیم‌پلی Resident Evil 3 Remake و نارضایتی کاربران نسبت به این موضوع، Resident Evil Village را طولانی‌ترین بازی این مجموعه معرفی می‌کند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده