نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

اسپیکرهای حرفه‌ای Creative با ضمانت آواژنگ در بازار کشور عرضه شد

اگر به‌دنبال محصولات باکیفیت از یک برند معتبر جهانی هستید و کالاهای متفرقه و با کیفیت نامناسب انتخاب شما نیستند، خبر خوبی برایتان داریم.

محصولات «کریتیو» (Creative) با گارانتی آواژنگ در بازار کشورمان موجود شده‌اند و شما هم می‌توانید یک محصول در کلاس جهانی را تهیه کنید.

Creative یک نام بزرگ در صنعت تجهیزات صوتی است و از کارت صدا گرفته تا اسپیکرهای آن جزء حرفه‌ای‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها هستند.

کریتیو در ایران بیشتر با اسپیکر ها و هدفون یا ایر فون ها شناخته می‌شوند و سایر نظیر کارت صدا، TWSها ساندبارها و غیره جز سبد محصولات این شرکت محسوب می‌شوند. اگر خواهان یک اسپیکر باکیفیت برای لذت بردن از موسیقی باشید یا یک اسپیکر برای تماشای فیلم باشید، کریتیو محصولاتی تخصصی برای شما دارد. شما می‌توانید از میان سری‌ها و مدل‌های مختلف اسپیکرهای کریتیو دست به انتخاب بزنید و مناسب‌ترین آن‌ها را تهیه کنید. همچنین با داشتن تنوع بالا، با هر بودجه‌ای می‌توانید یک اسپیکر باکیفیت کریتیو خریداری کنید.

اسپیکر های کریتیو آواژنگ

هم‌اکنون بیش از پانزده مدل اسپیکر Creative با گارانتی آواژنگ در بازار کشور یافت می‌شود که از مدل‌های اقتصادی تا مدل‌های تمام حرفه‌ای سری S5 را شامل می‌شود. شما می‌توانید با خرید اسپیکر Creative مناسب خود، از صدای باکیفیت و بدون نویز در موسیقی، تماشای فیلم و حتی گیمینگ برخوردار شوید؛ چیزی که در اسپیکرهای متفرقه هرگز یافت نمی‌شود.

اگر تا امروز فقط از اسپیکرهای متفرقه استفاده کرده‌اید، احتمالاً پس از خرید یک اسپیکر Creative تازه معنای صدای باکیفیت و لذت گوش دادن به موسیقی را خواهید فهمید. تمامی اسپیکرهای Creative توسط مهندس‌های باسابقه و با درنظرگرفتن اصول پیشرفته صدا طراحی شده‌اند؛ چیزی که هرگز در طراحی و ساخت اسپیکرهای متفرقه رعایت نمی‌شود.

به‌دلیل همین تفاوت است که حرفه‌ای‌ها هرگز نمی‌توانند با یک اسپیکر متفرقه کنار بیایند و سراغ اسپیکرهای حرفه‌ای ساخت برندهایی چون Creative می‌روند.

در صورتی که نمی‌دانید کدام سری از اسپیکرهای Creative برای شما مناسب‌تر است، توجه شما را به ادامه این نوشتار جلب می‌کنیم.

اسپیکر گیمینگ BlasterX Kratos S5 کریتیو

اسپیکر گیمینگ BlasterX Kratos S5 کریتیو

BlasterX Kratos S5 یک اسپیکر گیمینگ از نوع 2.1 است که از بلندگوهای قدرتمند 4 اینچی و ساب ووفر 6.5 اینچی با محفظه چوبی بهره می‌برد. همچنین اسپیکر BlasterX Kratos S5 کریتیو به نورپردازی تماشایی Aurora Reactive مجهز است که جلوه‌های بی نظیری را خلق می‌کند.

اسپیکر گیمینگ Kratos S5 دارای صدایی شفاف با جزئیات بالا و باس عمیق است. شما می‌توانید با متصل کردن گوشی یا PC خود به اسپیکر Kratos S5 کریتیو، از صدای باکیفیت 24 بیتی 96 کیلوهرتزی بهره‌مند شوید.

اسپیکر GigaWorks T40 Series II

اگر به یک اسپیکر تمام عیار برای گوش دادن به موسیقی یا غرق شدن در فیلم‌ها نیاز دارید که فضای زیادی را هم اشغال نکند، GigaWorks T40 Series II یک انتخاب ایده‌آل است.

این اسپیکر دو تکه، نسخه ارتقا یافته مدل موفق GigaWorksT40 است که داشتن آن، شما را از ساب ووفر جداگانه بی‌نیاز می‌کند. فناوری BasXPort این اسپیکر تضمین‌بخش صدایی با باس غنی است.

بی‌گمان با GigaWorks T40 Series II نظرتان درباره اسپیکرهای بزرگ و سنگین عوض خواهد شد و به شاهکار مهندسی کریتیو پی خواهید برد.

اسپیکر فراگیر Creative Inspire T6300

اسپیکر فراگیر Creative Inspire T6300

اگر به یک اسپیکر فراگیر 5.1 کاناله برای غرق شدن در موسیقی، فیلم‌های مهیج یا بازی‌ها نیاز دارید، Creative Inspire T6300 یک انتخاب تمام عیار است.

این اسپیکر با بهره‌مندی از طراحی انحصاری Dual Slot Enclosure (DSE) کریتیو، صدایی قوی و باکیفیت در اندازه‌ای کوچک ارائه می‌کند که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین اسپیکر Inspire T6300 کریتیو دارای ساب‌ووفر قوی با امکان تنظیم باس است.

اسپیکر بلوتوث CREATIVE SBS E2900

اگر به یک اسپیکر بلوتوث با صدای بلند و باکیفیت برای وصل کردن به تلویزیون، گوشی موبایل یا لپ‌تاپ خود نیاز دارید، SBS E2900 کریتیو همان چیزی است که به‌دنبال آن هستید.

این اسپیکر بلوتوث از نوع 2.1 بوده و از ساب ووفر قوی با باکس ساخته شده از MDF نیز بهره می‌برد تا صدایی کوبنده و قدرتمند را ارائه کند. اسپیکرهای بلوتوث SBS E2900 داری کنترل از راه دور نیز هستند.

کریتیو دارای اسپیکرهای متعدد دیگری است که با مراجعه به وب سایت آواژنگ، می‌توانید مناسب‌ترین مدل را انتخاب و از همان‌جا با خیال آسوده خریداری کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده