// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5 در دست توسعه است

باتوجه‌به آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی سونی، هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR برای پلی‌استیشن 5 در دست توسعه است.

درگذشته و زمان معرفی اولیه پلی‌ استیشن 5، اخباری منتشر شد حول اینکه فعلا سونی از هدست واقعیت مجازی فعلی پلی ‌استیشن VR برای نسل بعد استفاده می‌کند و فعلا برنامه‌ای برای توسعه نسخه مخصوص هدست PS5 نیست. این در حالی است که آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی سونی، به توسعه نسخه نسل بعد PSVR اشاره می‌کند. 

طبق جدیدتری اخبار بازی، در آگهی شغلی سونی آمده است که آن‌ها به‌دنبال شخصی هستند که در توسعه هدست‌های واقعیت مجازی نقش داشته باشد. به‌عبارتی به‌طور دقیق‌تر اعلام شده که این شغل برای توسعه نمایشگر هدست واقعیت مجازی نسل بعد است. این گفته بدین معنا نیست که هدست فعلی پس از عرضه محصول جدید دیگر کاربردی نخواهد داشت، اما شاهد نسخه ارتقا یافته‌ای خواهیم بود که به‌صورت اختصاصی برای نسل بعد توسعه یافته است.

در ادامه، آگهی شغلی ذکر شده تعدادی از ویژگی‌های این هدست نسل بعد را هم مشخص کرده است. یکی از ویژگی‌ها، گویا مربوط به سیستم تهویه این هدست می‌شود که در توضیحات قید شده است تیم سازنده از سیستم «طراحی تابش گرما» برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند. ازطرفی سونی قصد توسعه یک هدست واقعیت مجازی بی‌سیم را دارد که پتنت آن اوایل سال گذشته میلادی فاش شده بود. در حال حاضر انتظار نمی‌رود که در روز عرضه پلی‌استیشن 5 شاهد یک هدست واقعیت مجازی باشیم، اما در آینده بازی‌هایی نظیر Hitman 3 عرضه می‌شوند که از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کنند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه موردی را در زمینه واقعیت مجازی برای کاربران خود درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده