// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

نویسنده و تهیه کننده مجموعه بازی GTA پس از ۲۰ سال فعالیت راک استار را ترک کرد

لازلو جونز که سال‌های سال همزمان آهنگ‌ساز، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی بخش‌های زیادی از سری بازی Grand Theft Auto بود، پس از نزدیک به ۲ دهه حضور در راک استار از این استودیو جدا شد.

لازلو جونز، نویسنده بازی جی تی ای مشغول سخنرانی با پیراهن نیمه باز

به‌تازگی طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی GTA فهمیدند که لازلو جونز دیگر عضو راک استار نیست و وقت خود را صرف مشاوره دادن به یک استودیو بازی‌سازی می‌کند که گویا نمی‌خواهد نام آن فاش شود. همچنین وی برای شغل اصلی، اکنون همزمان به دیزنی و نتفلیکس برای ساخت برخی آثار تلویزیونی کمک می‌کند.

لازلو جونز برای بسیاری از افراد به‌عنوان مجری برنامه‌ی رادیویی جهان GTA شناخته می‌شود و حتی می‌توان گفت مردم بیشتر از تصویر چهره‌ی خود او، تصویر این مجری برنامه‌ی رادیویی بازی GTA V را دیده‌اند. البته وی روی سری بازی Red Dead Redemption، بازی Bully و چندین و چند محصول دیگر راک‌استار هم کار کرده است. ولی غالب گیمرها با شنیدن نام لازلو جونز به یاد V-Rock در بازی Grand Theft Auto: Vice City و Chattersphere در بازی Grand Theft Auto V می‌افتند.

افرادی که اخبار بازی مرتبط با راک‌استار را از ماه قبل به‌صورت جدی دنبال کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که شرکت مورد بحث از همه نظر دارد تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند. حتی عده‌ای احتمال می‌دهند که خروج لازلو جونز کاملا مرتبط با خروج دن هاوزر از استودیو باشد. چرا که هاوزر به‌عنوان موسس راک‌استار و سازنده‌ی ارشد بازی‌های این شرکت، در نویسندگی بازی‌ها همکاری گسترده‌ای با لازلو داشت.

راک‌استار حالا شاید از بین قدیمی‌ترین اعضای خود، فقط سم هاوزر یعنی برادر دن هاوزر و یکی از دو موسس شرکت را داشته باشد. استودیوهای بازی‌سازی راک‌استار در طول ۲۲ سال فعالیت، آثار درخشان زیادی را تقدیم گیمرها کردند و باید دید در سال‌های آتی اوضاع برای آن‌ها به چه شکل رقم می‌خورد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده