نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

بازی جدید سازندگان Oxenfree با نام Next Stop Nowhere منتشر شد

تازه‌ترین اثر استودیو نایت اسکول، یعنی بازی Next Stop Nowhere با انتشار تریلری روی پلتفرم اپل آرکید منتشر شد.

استودیوی بازی‌سازی مستقل نایت اسکول (Night School) که تاکنون بازی‌های ادونچر خوش‌نامی چون Oxenfree و Afterparty را منتشر کرده است، به‌تازگی جدیدترین بازی داستان‌محور خود را روی پلتفرم اپل آرکید منتشر کرده است. بازی Next Stop Nowhere که هفته‌ی پیش را انتشار یک تیزر معرفی شد قراراست تازه‌ترین بازی این استودیو باشد. آن‌ها در اکانت توییتر رسمی این استودیو، به معرفی این بازی، کارکترهای آن و ویژگی‌های آن‌ها پرداختند.

حالا امروز که این بازی روی پلتفرم گیمینگ انحصاری اپل منتشر شده است، سازندگان آن هم تریلری را از آن منتشر کرده‌اند؛ تریلری که حال‌وهوای علمی‌تخیلی دارد و از فضای جالب بازی حکایت می‌کند. در این تریلر می‌توان امضاهای بسیاری از این استودیو را در بازی جدید مشاهده کرد؛ برای مثال همچنان در این بازی هم می‌توان دیالوگ‌های چندشاخه را با سبک و سیاق Oxenfree و Afterparty دید. این نشان می‌دهد اگرچه بازی Next Stop Nowhere فضا و داستان متفاوتی دارد اما هنوز هم می‌توان ردپای بازی‌های قبلی این استودیوی قصه‌گو را در آن دید.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های دوبعدی ادونچر داستان‌محور باشید، احتمالا از لانچ تریلر بازی لذت خواهید برد. براساس گفته‌های کارگردان بازی و موسس استودیو یعنی شان کرنکل، آن‌ها منابع الهام‌گیری جالب و خنده‌داری برای ساخت این بازی داشته‌اند. شما می‌توانید تریلر روز عرضه‌ی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

درحالی‌که بازی‌هایی که روی پلتفرم اپل آرکید عرضه می‌شوند، معمولا روی اندروید در دسترس قرار نمی‌گیرند، پس احتمالا نمی‌توانید به‌جز پلتفرم‌های اپل با دستگاه دیگری این بازی را تجربه کنید. اما اینکه بازی‌های این سرویس راهشان را به پی سی و کنسول‌های بازی باز کنند، در گذشته دیده شده؛ همانند بازی What the Golf?. بااین‌حال، استودیوی نایت اسکول هنوز درباره‌ی عرضه‌ی این بازی روی دیگر پلتفرم‌ها صحبتی نکرده؛ لذا اگر دوست دارید روی پی سی و کنسولتان به تجربه‌ی بازی‌های ادونچر این استودیو بپردازید، بهتر است سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر بروید تا ببینیم در آینده خبری از عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های دیگر می‌شود یا نه.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا بازی‌های قبلی این استودیو را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده