// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

اولین تصاویر از فیلم On the Rocks به نویسندگی و کارگردانی سوفیا کاپولا

فیلم On The Rocks شبکه‌ی اینترنتی/استریم‌محور اپل تی‌وی پلاس، مثل هر اثر دیگر سوفیا کاپولا شانس قابل توجهی در فصل جوایز دارد. به‌تازگی نخستین تصاویر رسمی این فیلم با حضور رشیدا جونز و بیل موری پخش شدند.

هشتمین فیلم بلند کارنامه‌ی سوفیا کاپولا که از قضا همکاری جدید او با بیل موری را هم رقم می‌زند، در ماه اکتبر سال جاری میلادی از شبکه‌ی +Apple TV پخش می‌شود و احتمالا هیچ‌گونه اکران سینمایی را تجربه نخواهد کرد. اما از آن‌جایی که ویروس کرونا/کووید 19 قوانین فصل جوایز سینمایی را هم تغییر داده است، هیچ فیلمی برای شرکت در اسکار ۲۰۲۱ نیازی به اکران سینمایی ندارد. به همین خاطر فعلا نمی‌توان حالتی را متصور شد که در آن فیلم On The Rocks یکی از نامزدهای برخی از جوایز گلدن گلوب، اسکار و بسیاری از مراسم‌های دیگر نباشد.

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تصاویری را از فیلم On the Rocks در اختیار ما می‌گذارند. تصاویری که با دیدن برخی از آن‌ها نمی‌توان به یاد سکانس‌های فیلم Lost in Translation سوفیا کاپولا با بازی بیل موری و اسکارلت جوهانسون نیافتاد. البته بازیگر اصلی دیگر فیلم On the Rocks که جلوی موری بازی می‌کند، نه جوهانسون که رشیدا جونز (بازیگر آثاری همچون سریال Parks and Recreation و «آفیس») است.

تصویر پشت صحنه‌ی منتشرشده از فیلم جدید کاپولا خود او را کنار بازیگرهای اصلی نشان می‌دهد. تصویر دوم هم لارا با بازی رشیدا جونز را غمگین درکنار بیل موری نشانده است. موری این‌جا نقش فلیکس یعنی پدر لارا را بازی می‌کند و ظاهرا هر ۲ آن‌ها در دل قصه‌ی فیلم، مدام به مکان‌هایی متفاوت درون شهر نیویورک می‌روند. راستی از نظر شغلی لارا یک نویسنده است و پدر او فردی ثروتمند به حساب می‌آید که در تجارت آثار هنری تبحر دارد. سوفیا کاپولا نیز این اثر را یک فیلم کمدی عجیب با محوریت روابط احساسی عجیب و دوستی‌های عجیب می‌خواند.

بیل موری با شال گردن و رشیدا جونز با لباس سفید راه راه در صندلی های عقب ماشین در فیلم On the Rocks سوفیا کاپولا و شبکه اپل تی وی پلاس

اولین و آخرین همکاری سوفیا کاپولا با بیل موری تا پیش از فیلم On the Rocks، در سال ۲۰۰۴ میلادی او را به تنها اسکار کارنامه‌ی خود تا به امروز رساند

پس از تصویر سوم که آن را در بالا می‌بینید و لارا و فلیکس را مشغول سوت زدن در اتومبیل نشان می‌دهد، تصویر چهارم احتمالا به تلاش لارا برای برقراری یک رابطه‌ی رمانتیک اشاره دارد. تازه ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید در دل داستان فیلم، لارا می‌خواهد به کمک پدر خود متوجه خیانت همسرش شود. این فیلم که با همکاری اپل و استودیو A24 آفریده شد، احتمالا طی روزهای آتی نخستین تریلر خود را نیز تقدیم تماشاگرها می‌کند.

البته این چهار تصویر تنها موارد ارائه‌شده راجع به فیلم در مجله‌ی EW نیستند و خوش‌بختانه سوفیا کاپولا هم صحبت‌های جالبی را در رابطه با اثر جدید خود منتشر کرده است: «می‌خواستم فیلم جدید خود را کمی پرامیدتر و سرگرم‌کننده‌تر بسازم تا On The Rocks پرشده از احساس صمیمیت باشد. فکر می‌کردم هرگز نتوانم مجددا به همکاری با بیل [موری] بپردازم. زیرا مخاطبان فیلم‌های من با او در Lost in Translation ارتباط زیادی گرفتند. اما حالا حداقل ۱۶ سال گذشته است و می‌توانم تصویری تازه از او را ارائه کنم. فکر می‌کنم ما تا امروز، شخصیتی دقیقا مشابه کاراکتر بیل موری در فیلم On the Rocks را از این بازیگر ندیده‌ایم و همین هیجان خوشحال‌کننده به نظر می‌آید».

جسیکا هنویک، جنی سلیت و باربارا بین سه بازیگر دیگر فیلم On the Rocks هستند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده