// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

۷.۵ میلیون نسخه از بازی Total War Saga: Troy در ۲۴ ساعت دریافت شده است

کریتیو اسمبلی گفته است که در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار بازی Total War Saga: Troy که امکان دریافت رایگان آن از اپیک‌گیمز استور وجود داشت، ۷.۵ میلیون نسخه از این بازی توسط کاربران دریافت شده است.

پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Total War Saga: Troy تنها در یک ساعت بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است. این بازی در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز، به‌صورت رایگان در دسترس قرار داشت و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که در این بازه زمانی، ۷.۵ میلیون نسخه از آن توسط طرفداران دریافت شده است. این عدد برای استودیو کریتیو اسمبلی و برای یک بازی که نسخه‌ای فرعی از سری توتال وار محسوب می‌شود، بسیار عالی است؛ به‌نوعی که واکنش کریتیو اسمبلی را هم به‌دنبال داشته است و می‌توانید آن را در زیر مطالعه کنید:

ما در خصوص این بازی خوش‌بین بودیم، اما نه در این حد! در حقیقت تعداد دفعاتی که بازی Total War Saga: Troy دریافت شده است، از حد تصور ما فراتر است. همکاری با فروشگاه اپیک گیمز در راستای انتشار رایگان بازی برای ۲۴ ساعت، یک موفقیت بسیار خوب و تجربه‌ای خاص بود. حالا هم قصد داریم از تمامی طرفداران سری توتال وار، پیر و جوان، برای استقبال از این بازی تشکر کنیم.

بازی Total War Saga: Troy دیگر به‌صورت رایگان قابل دسترس نیست و می‌توان آن را از طریق فروشگاه اپیک گیمز به‌قیمت ۴۹.۹۹ دلار خریداری کرد. این بازی در تاریخ ۲۳ مرداد ماه به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شد و تا یک سال انحصاری اپیک گیمز خواهد بود. پس از یک سال در فروشگاه استیم هم موجود خواهد شد. می‌توانید پیش‌نمایش این بازی استراتژی را از این لینک مطالعه کنید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده