نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

آگهی استخدام جدید استودیو سازنده Metroid Prime 4 از فاصله زیاد تا عرضه بازی خبر می‌دهد

جایگاه شغلی جدیدی که استودیوی رترو نسبت به آن درخواست نیرو کرده، به تهیه کننده ارشد پروژه Metroid Prime 4 تعلق داشته و این موضوع نشان‌دهنده زمان زیادی است که تا تکمیل این پروژه باقی مانده است.

ظاهراً قرار نیست به این زودی‌ها شاهد انتشار بازی Metroid Prime 4 باشیم. دنباله بازی Metroid Prime 3: Corruption در سال ۲۰۰۷، اولین‌بار در رویداد  E3 2017 و در خلال برنامه ویژه‌ی نینتندو معرفی شد. این پروژه از تاریخ معرفی خود به این سمت، بارها دچار توقف در روند توسعه شده تا اینکه نینتندو در سال ۲۰۱۹ مجبور به انتشار ویدیویی با عنوان «به‌روزرسانی اخبار توسعه Metroid Prime 4» شد. ویدیویی که در آن توسعه‌دهندگان بازی از آغاز مجدد روند تولید پروژه و واگذاری آن به استودیوی رترو سخن می‌گفتند.

اما از زمان اعلام این خبر تاکنون، تقریباً هر هفته یک آگهی استخدام جدید در وبسایت استودیوی رترو به نمایش گذاشته شده که گمانه زنی‌های بسیاری را در میان جامعه هواداران ایجاد کرده بود. امروز اکانت رسمی Retro در توییتر اعلام کرده که آن‌ها به‌دنبال یک تهیه کننده ارشد برای پروژه Metroid Prime 4 هستند.

توییت جدید استودیوی رترو مبنی بر درخواست نیروی کار جدید

براساس این فهرست، برخی از وظایف تهیه کننده‌ی ارشد این پروژه، تنظیم سرعت روند توسعه بازی، همکاری با بخش‌های نختلف استودیو و همکاری با کلیه اعضای تیم برای تدوین عملکرد تیمی گروه خواهد بود.

اما این فهرست مشاغل، فراتر از یک جذب نیروی ارشد در استودیو رترو است. این شرکت در حال حاضر نسبت به جذب یک مهندس ارشد طراح گرافیک، یک لِوِل دیزاینر ارشد و یک طراح ارشد انیمیشن اظهار نیاز کرده است. این جایگاه‌های شغلی حساس درکنار کواردی همچون طراح کانسپت هنری نشان می‌دهد که این بازی هنوز راه زیادی تا تکمیل پروژه ساخت خود داشته و باید زمان زیادی را تا انتشار اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی منتظر ماند.

حتی خوش‌بین‌ترین هواداران Metroid نیز با انتشار این خبر نسبت به آینده بازی نگران شدند. به‌ویژه با درنظرگرفتن گذشته‌ی پر افت و خیزی که این بازی در مراحل قبلی ساخت خود تجربه کرده، باید دید که آیا بالاخره این مسیر به سرانجام می‌رسد یا خیر.

لوگوی استودیوی رترو در کنار شخصیت بازی metroid prime 4

نینتندو قبلاً پروژه ساخت این بازی را به‌دلیل عقب افتان روند توسعه نسبت به برنامه‌ریزی‌ها یک بار لغو کرده و از آن‌جایی که استودیوی رترو پیش زمینه‌ی بسیار قوی  و خوبی در این زمینه دارد، ادامه روند پروژه به آن‌ها سپرده شده است. ضمن اینکه این استودیو اطمینان داده Metroid Prime 4 براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده آماده‌ی عرضه شود.

در هر حال، اگر Metroid Prime 4 را در میان بازی‌هایی که نینتندو برای تعطیلات آخر سال در نظر گرفته، مشاهده کنیم، اتفاق غیرمنتظره‌ای خواهد بود. اما با درنظرگرفتن اینکه این بازی حداقل یک سال دیگر تا آماده شدن زمان نیاز دارد، تنها می‌توان امیدوار بود که همه چیز کاملاً درست پیش رفته و نینتندو سوییچ همچنان به آمار شگفت انگیز خود ادامه دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده