نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

معرفی بازی موبایل Spirit Sprint؛ روح سرعت

Spirit Sprint یک بازی آرکید در سبک رانینگ است که بازیکن را در سه گیم‌پلی مختلف، به چالش می‌کشد؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Spirit Sprint همراه زومجی باشید.

بازی‌ اندروید و آیفون Spirit Sprint ساخته‌ی استودیو Delta Reality یک بازی متفاوت با ساختاری جدید است که شما را نه با یک گیم‌پلی، بلکه با سه گیمپلی متفاوت روبه‌رو می‌کند. در بازی Spirit Sprint بازیکن در مسیری بی‌انتها و پر از مانع قرار می‌گیرد و تا جایی که می‌تواند باید به حرکت ادامه دهد. کلیت بازی مانند دیگر بازی‌های رانینگ است و بازیکن باید هر بار سعی کند تا رکوردی بالاتر از دفعات قبل ثبت کند.

کنترل روباه در بازی Spirit Sprint

بازی کنترل سه کاراکتر با سه گیم‌پلی متفاوت را به شما می‌سپارد

یکی از عوامل محبوبیت سری بازی‌های رانینگ، رقابت بازیکنان بر سر ثبت رکوردی بالاتر از یکدیگر است. حتی اگر هیچ مهارتی هم در این بازی‌ها نداشته باشید، می‌توانید انقدر بازی را تجربه کنید تا بالاخره با گیم‌پلی وقف پیدا کنید. اما شرایط در بازی اندروید و آیفون Spirit Sprint کمی پیچیده‌تر است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، بازی سه گیم‌پلی مختلف دارد که هرکدام شما را در شرایط و محیطی متفاوت قرار می‌دهد. بازی کنترل سه نوع حیوان مختلف را به بازیکن می‌سپارد که هرکدام باید مسیر پیش روی خود را طی کنند. این حیوانات شامل روباه، ماهی و پرنده می‌شوند که به‌طور کلی در سه فضای خشکی، دریا و آسمان قرار دارند و هرکدام بسته به فضای زیستی خود، مسیر مشخصی را دنبال می‌کنند. همه‌ی کاراکتر‌ها به‌صورت خودکار حرکت می‌کنند و شما تنها می‌توانید با پریدن یا با استفاده از قابلیت‌های هر کاراکتر، مانع برخورد آن‌ها با موانع شوید.

بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد و بازیکن را در محیط‌های زیبایی قرار می‌دهد

شما با هر بار شروع بازی موبایل Spirit Sprint به‌صورت تصادفی کنترل یکی از سه کاراکتر را در اختیار خواهید گرفت و با طی کردن مقدار مشخصی از مسیر، تبدیل به کاراکتر دیگری شده و فضا و همینطور گیم‌پلی متفاوتی را تجربه خواهید کرد. این چرخش بین سه فضای متفاوت تا زمانی‌که بالاخره با شکست مواجه شوید، ادامه دارد.
سیستم حرکتی بازی در مواقعی که کاراکتر روباه را در اختیار دارید، تنها شامل پرش از روی موانع می‌شود که برای این کار کافی است صفحه‌ی نمایشگر را هربار، لمس کنید. اما شرایط در زیر آب، کاملا متفاوت است. با در دست گرفتن کنترل کاراکتر ماهی، گیم‌پلی بازی نیز دچار تغییراتی می‌شود. ماهی علاوه‌بر حرکت روبه جلو، تلاش می‌کند تا خود را به سطح آب نیز برساند. با لمس و نگه‌داشتن انگشت روی صفحه‌ی نمایشگر، کاراکتر شما به‌جای حرکت به سطح آب، مسیر خود را تغییر داده و به پایین حرکت می‌کند. شما باید با زمان‌بندی صحیح و به موقع، سعی کنید تا به موانع برخورد نکنید.

کنترل ماهی در بازی Spirit Sprint

مقاله‌های مرتبط:

مانند دو کاراکتری دیگری که نام برده شد، کاراکتر پرنده نیز بازیکن را در شرایط متفاوتی قرار می‌دهد. سیستم حرکتی پرنده به‌گونه‌ای است که مدام در حال سقوط است و با هر لمس شما، مقدرای به سمت بالا حرکت می‌کند. بازی موبایل Spirit Sprint برای هر یک از سه محیطی که در آن قرار می‌گیرید، تله و موانع مختلفی برای شما آماده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Spirit Sprint بودن حیوانات متنوع دیگری است که می‌توان آن‌ها را با پرداخت سکه‌ای که از مراحل کسب می‌کنید، خریداری کرد. بازی موبایل Spirit Sprint گزینه‌ی مناسبی برای طرفداران سری بازی‌های رانینگ است و می‌تواند چالش و تجربه‌ی نسبتا تازه‌ای را برای بازیکنان در این سبک رقم بزند. بازی موبایل Spirit Sprint به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کرده و دیدگاه خود را نسبت به بازی، با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Spirit Sprint


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده