// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

A Total War Saga: Troy تنها در یک ساعت یک میلیون بار دانلود شده است

در پی رایگان شدن A Total War Saga: Troy به مدت یک روز در فروشگاه اپیک گیمز، این بازی در یک ساعت یک میلیون بار دانلود شده است.

بازی A Total War Saga: Troy جدیدترین ساخته استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) دو روز پیش روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد و نکته جالب، این بود که A Total War Saga: Troy در روز اول عرضه، به‌صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده شد. ازاین‌رو اگر در این بازه زمانی بازی را به فهرست بازی‌های خود اضافه می‌کردید، برای همیشه به‌صورت رایگان به‌ آن دسترسی داشتید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری Total War در توییتر اعلام کرده که بازی A Total War Saga: Troy در یک ساعت ابتدایی رایگان شدن خود، یک میلیون بار دانلود شده است. استفاده از این استراتژی درکنار انحصاری زمانی بودن بازی A Total War Saga: Troy روی فروشگاه اپیک گیمز سبب شده تا کاربران بازی افزایش پیدا کند و بازیکنان بیشتری به سمت فروشگاه اپیک گیمز جذب شوند. ازطرفی A Total War Saga: Troy دارای بسته الحاقی خواهد بود و انتظار می‌رود که این محتویات هم ابتدا برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود.

بازی A Total War Saga: Troy با محوریت جنگ تروا ساخته شده است و شاهد درگیری‌های آشیل با هکتور و پریس هستیم. همچنین ویژگی دوئل کردن به این مجموعه بازگشته است و شاهد نبردهای واقع‌گرایانه‌تر و جذاب‌تری هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا موفق به کسب A Total War Saga: Troy به‌صورت رایگان شده‌اید؟  


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده