نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

خالقان Avatar: The Last Airbender از سریال لایو اکشن آن جدا شدند

خالقان Avatar: The Last Airbender که وظیفه ساخت سریال لایو اکشن آن را بر عهده داشتند، تصمیم به قطع همکاری خود با نتفلیکس گرفتند.

شهریور ۹۷ بود که شبکه نت فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) خبر داد و اعلام کرد که مایکل دنت دی‌مارتینو و بریان کنیتزکو، خالقین اصلی این مجموعه، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در این سریال لایو اکشن با نتفلیکس همکاری خواهند کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال «آواتار: آخرین باد افزار» با تغییراتی بزرگ و غیر منتظره مواجه شده است. دی‌مارتینو و کنیتزکو با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و همچنین وب‌سایت شخصی خود، اعلام کردند که از سریال Avatar: The Last Airbender جدا شده‌اند و با نتفلیکس قطع همکاری کرده‌اند.

اگرچه آن‌ها خیلی شفاف در مورد دلیل جدایی خود صحبت نکردند، اما کنیتزکو در بیانیه منتشر شده گفت که آن‌ها در مجموع فضایی منفی و بدون حمایت کافی را احساس کرده بودند. او خیلی این موضوع را باز و شفاف نکرد که منظور او دقیقا چه چیزی بوده است، اما در ادامه اضافه کردند که با وجود وعده‌های نتفلیکس، آن‌ها ظاهرا آزادی کامل برای اجرای ایده‌ها و همچنین اجرای اهداف خود در مسیر خلاقانه سریال را نداشتند. دی‌مارتینو در ادامه گفت: «این سخت‌ترین تصمیمی بوده که تا به امروز در طول دوران حرفه‌ای خود گرفته‌ام و بدون شک از مواردی نیست که آن را کوچک و بی‌اهمیت بدانم، اما برای خوشحالی و همچنین حفظ تمامیت هنر من لازم بود.»

سریال Avatar: The Last Airbender

بااین‌حال، این جدایی به معنای لغو ساخت سریال Avatar: The Last Airbender نیست و ظاهرا نتفلیکس در نظر دارد تا بدون این دو نفر ساخت سریال را ادامه دهد. کنیتزکو اضافه کرد: «افراد با استعداد و شگفت‌انگیزی در پروژه حضور دارند که هنورز روی سریال کار می‌کنند و آن‌ها کسانی هستند که من و مایکل آن‌ها را شخصا استخدام کرده بودم.» پیش از این شاهد ساخت اقتباسی سینمایی از Avatar: The Last Airbender بدون نقش داشتن و حضور دی‌مارتینو و کنیتزکو بودیم که نتیجه آن چیزی جز شکست تجاری و نقدهای بسیار منفی منتقدان نبود. بااین‌حال، دی‌مارتینو در ادامه اضافه کرد هر نسخه‌ای از این سریال لایو اکشن منتشر شود، نسخه‌ای نیست که آن‌ها در نظر داشتند تا آن را تولید کنند و به‌دنبال آن بودند.

در هر حال دی‌مارتینو ابراز امیدواری کرد که سریال Avatar: The Last Airbender بدون حضور آن‌ها نیز موفق شود و گفت که فکر می‌کند این سریال هنوز هم می‌تواند به سریالی خوب تبدیل شود. همچنین نتفلیکس نیز ساعاتی بعد سکوت خود را شکست و اعلام کرد که به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارد و به تمجید و ستایش آن‌ها پرداخت و در ادامه اضافه کرد که به تیم نویسندگان سریال اعتماد کاملی دارند.


منبع Denofgeek
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده