نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ترجمه انگلیسی رمان Death Stranding در ماه نوامبر منتشر می‌شود

نسخه انگلیسی جلد اول از سری کتاب‌های Death Stranding، نوشته کنجی یانو (Kenji Yano) از اواسط آبان ماه به‌صورت کاغذی و کیندل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

درست مثل رویکردی که در خصوص بازی‌های مجموعه Metal Gear Solid در پیش گرفته شد، رمان بازی Death Stranding نیز از تاریخ سوم نوامبر ۲۰۲۰ برای منطقه غرب منتشر خواهد شد. البته این کتاب فقط شامل جلد اول مجموعه Death Stranding است که از زبان ژاپنی به انگلیسی ترجمه می‌شود. ظاهراً جلد دومی هم برای این رمان وجود دارد و جلد سوم نیز شامل یک سری مقالات هیدئو کوجیما است.

پستی که در ارتباط با این کتاب در ردیت منتشر شده، شامل اسکرین‌شات‌هایی از رمان Death Stranding در فهرست محصولات فروشگاه آمازون است.

 

صفحه آمازون رمان انگلیسی Death Stranding

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که کنجی یانو (Kenji Yano) نویسنده این کتاب، سابقه نویسندگی تعدادی از رمان‌های مجموعه Metal Gear Solid را نیز در کارنامه دارد. از جمله این موارد می‌توان به Peace Walker و The Phantom Pain اشاره کرد. او این کتاب‌ها را تحت نام هنری Hitori Nojima منتشر کرده اما بعد از خلق Death Stranding توسط استودیوی کوجیما پروداکشن (Kojima Productions) هویت واقعی او به‌عنوان نویسنده این کتاب‌ها مشخص شد.

نسخه انگلیسی رمان Death Stranding در تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش سفارش نسخه کیندل و کاغذی این کتاب هم‌اکنون در آمازون امکان‌پذیر است.

اگر هنوز فرصت تجربه بازی Death Stranding را به‌دست نیاوردید، نسخه پلی‌استیشن 4 و پورت پی سی بازی هم‌اکنون قابل دریافت است. استودیوی کوجیما پروداکشن، تفاوت نسخه کامپیوتری این بازی را در مقایسه با PS4 مانند قیاس میان یک فیلم سینمایی دربرابر یک سریال درام تلویزیونی معرفی می‌کند. چیزی که در وهله اول، تفاوت‌ میان کیفیت جلوه‌های گرافیکی بازی را نشان می‌دهد. به‌تازگی تریلر جدیدی از نسخه پی‌سی بازی منتشر شده که به‌طور ویژه به نمایش پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

منتقدان نشریات معتبر جهان در وبسایت متاکریتیک، نمره متا اسکور ۸۷ را برای نسخه پی سی Death Stranding در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، به نظرات و امتیازات شماری معتبرترین آن‌ها دسترسی داشته باشید. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی نیز در نقد و بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده