// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار دمو بازی NBA 2K21 مشخص شد

علاقه‌مندان به بازی NBA 2K21 در تاریخ سه شهریور ماه می‌توانند دمو نسخه نسل هشتمی این بازی را روی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

نسخه نسل هشتمی بازی NBA 2K21 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و قبل از عرضه رسمی بازی، هواداران منتظر تجربه‌ی دمو بازی هستند تا با تغییرات گیم‌‌پلی و تغییرات اعمال شده روی تیم‌ها آشنا شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر NBA 2K21 اعلام کرده که دمو این بازی در تاریخ سه شهریور ماه (۲۴ اوت) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته اشاره کنم که دمو مورد نظر تنها برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ درنظر گرفته شده است. البته اعلام تاریخ انتشار دمو NBA 2K21 تنها موردی نیست که به آن اشاره شده است.

یکی از تغییرات این نسخه، بهبود Pro Stick (اشاره به استیک سمت راست کنترلر) است. در سال‌های اخیر شاهد بودیم که بازیکنان حرفه‌ای به‌واسطه‌‌ی تیم‌های مختلف و بازیکنان سرشناس آن‌ها، نمی‌توانند آنطور که باید و شاید از Pro Stick استفاده و دریبل‌های کاربردی را در بازی اعمال کنند. این در حالی است که در NBA 2K21 پرو استیک بهبود یافته است و بازیکنان حرفه‌ای مجموعه NBA 2K می‌توانند استفاده بهتری از این ویژگی داشته باشند. ازاین‌رو گزینه‌های بیشتری برای دریبل‌زدن با استیک سمت راست کنترلر در بازی وجود خواهد داشت. 

در ادامه مشخص شده از موشن کپچر نیت رابینسون، بازیکن آمریکایی بسکتبال، در بازی NBA 2K21 استفاده شده است. در نسخه ۲۰۱۷، ویژگی به بازی اضافه شد (Shot Stick) که ازطریق آن می‌توانستید به‌واسطه‌ی استیک کنترلر خود شوت کنید. این ویژگی در NBA 2K21 هم بهبود یافته است. این بهبودها به بازیکنان اجازه می‌دهد که در حاشیه‌های کناری زمین مسابقه پرتاب‌های بهتری داشته باشند. 

باید منتظر بمانیم و ببینیم که NBA 2K21 در زمان عرضه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نسخه نسل نهمی NBA 2K21 هم با عرضه کنسول‌های نسل بعد در دسترس قرار می‌گیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده