نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل The Fishercat؛ گربه‌ی ماهی‌گیر

The Fishercat یک بازی سرگرم کننده در سبک کژوال است که شما را به اعماق دریا می‌برد تا در نقش یک گربه، به صید ماهی بپردازید. در ادامه با معرفی بازی موبایل The Fishercat همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون The Fishercat اثری آرکید ساخته‌ی استودیو LoadComplete شما را به یک دنیای فانتزی می‌برد تا به یک گربه دوست داشتنی در ماهیگیری کمک کنید. The Fishercat یک بازی تفننی محسوب می‌شود و صرفا می‌خواهد شما را با چالش‌ها و مراحلی نسبتا ساده، سرگرم کند. هدف کلی بازی The Fishercat صید ماهی است. شما باید در نقش کارکتر اصلی بازی، با استفاده از قایق خود به نقاط مختلف سفر کرده و با رفتن به اعماق دریا، انواع ماهی‌ها را صید کنید.

سلاح زوبین در بازی The Fishercat

بعد از رسیدن به نقطه‌ی مشخصی از دریا، کاراکتر گربه بازی با پوشیدن لباس غواصی و سوار بر یک کپسول اکسیژن، وارد آب می‌شود. حال شما باید با استفاده از سلاحی که کاراکترتان در دست دارد، با نشانه‌گیری درست به سمت ماهی‌ها تیر پرتاب کنید. ماهی‌ها مدام در حال حرکت هستند و شما باید با زمان‌بندی صحیح و گذاشتن انگشت روی صفحه‌ی نمایشگر، ماهی‌ها را هدف بگیرید. اما فقط تا زمانی اکسیژن دارید، می‌توانید به صید کردن ادامه دهید. بعد از وارد شدن به آب، اکسیژن شما شروع کم شدن می‌کند و زمانی‌که به اتمام برسد، گربه از صید کردن دست می‌کشد و از آب خارج می‌شود. همچنین هر تیری که به سمت ماهی‌ها پرتاب می‌کنید، مقدار قابل توجهی از اکسیژن شما کاهش می‌دهد؛ همین مسئله سبب می‌شود که سعی کنید در هدف گیری ماهی‌ها، دقت بیشتری به خرج دهید.

سلاح‌های بسیار متنوعی در بازی وجود دارد که هرکدام ویژگی مختص به خود را دارند

هر یک از ماهی‌ها قیمت و ارزش مشخصی دارد و پایان هر دور از بازی، متناسب با صیدی که انجام داده‌اید سکه دریافت می‌کنید. همچنین ماهی‌های کمیاب و با ارزشی نیز وجود دارند که می‌توانید با صید آن‌ها، علاوه‌بر دریافت پاداشی مناسب، کلکسیون ماهی‌های کمیاب خود را نیز تکمیل کنید. البته در مقابل، اگر بعضی از آبزی‌ها را هدف قرار دهید، به شما آسیب می‌زنند و باعث می‌شوند که مقداری از اکسیژن شما کاسته شود. بازی موبایل The Fishercat سلاح متنوعی را شامل می‌شود که هرکدام تجربه‌ی متفاوتی به شما منتقل می‌کنند. به‌عنوان مثال سلاح Triple Harpoon سه تیر به‌صورت همزمان شلیک می‌کند؛ اما در مقابل اکسیژن بیشتری نسبت به سایر سلاح‌ها کم می‌کند. هر سلاحی در بازی The Fishercat نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد. می‌توانید با پرداخت مقداری سکه، سلاح‌های مورد علاقه خود را خریداری کرده یا آن‌ها را ارتقاء دهید.

استفاده از تور ماهی گیری در بازی The Fishercat

مقاله‌های مرتبط:

بازی اندروید و آیفون The Fishercat چند منطقه‌ی دیگر را نیز برای صید ماهی در خود جای داده است که با کسب امتیازی مشخص و انجام مأموریت‌های خواسته شده، هر بار به منطقه‌ی دیگری از نقشه سفر و ماهی‌های متفاوت و با ارزش‌تری را صید می‌کنید. The Fishercat اثری است جذاب و دوست داشتنی که می‌تواند به خوبی طرفداران این سبک را سرگرم کند. بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده است و در ادمه می‌توانید با دیدن تریلر بازی موبایل The Fishercat نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی The Fishercat


منبع /
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده