نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۱

فیل اسپنسر درباره تاخیر بازی Halo Infinite صحبت کرد

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس به‌تازگی درباره تأخیر پیش آمده در عرضه بازی Halo Infinitie توضیحاتی به‌دست داده است.

مدتی پیش عرضه بازی Halo: Infinite که قرار بود بازیِ زمان عرضه کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس (Xbox Series X) باشد، تا سال ۲۰۲۱ تأخیر خورد. بنابر جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس طی حضور خود در برنامه Animal Talking در توییچ، درباره این اتفاق صحبت کرد. فیل اسپنسر در صحبت‌های خود به‌شرح زیر گفت:

«بگذارید در ابتدا با [موضوع] به‌رسمیت شناختن طرفداران و این واقعیت که چنین اتفاقی بسیار آزاردهنده است، آغاز کنم. این اتفاق برای مردم و ما بسیار ناامیدکننده است. ما قصد داشتیم بازی Halo Infinite و کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را درکنار یکدیگر داشته باشیم.»

اسپنسر ادامه داد:

«درنهایت، من باید تصمیم درست را بگیرم. آیا قدرت مجموعه هیلو، سلامتی و توانایی تیم همگی در مسیر ساختِ بازی مدنظر شما هستند؟»

فیل اسپنسر در ادامه از این گفت که او و تیمش یعنی بانی راس از استودیو ۳۴۳ و مت بوتی از استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس، درباره عرضه بازی Halo Infinite در چند مرحله‌ی مجزا مشورت کرده‌اند، این ایده البته به‌کلی کنار گذاشته شده است. اسپنسر دراین‌باره گفت:

«این، برای همه‌ی ما، آن عرضه‌ای نبود که برای Halo Infinite می‌خواستیم.»

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر گفت تیم مدیریت ایکس‌باکس در هفته گذشته به‌دنبال یافتن این بود که چه تصمیمی باید گرفت و اتخاذ تصمیم نهایی ۲۴ ساعت زمان برده است، پایان این ۲۴ ساعت زمان انتشار بیانیه‌ی عمومی تأخیر بازی بود. فیل اسپنسر درنهایت اضافه کرد:

«من از همه‌ی طرفداران عذرخواهی می‌کنم. چون هیچوقت دوست نداشتم انتظاراتی را به‌وجود بیاورم و سپس آن‌ها را برآورده نکنم. اما با این وجود معتقدم که ما در طولانی مدت تصمیم درست را برای ایکس‌باکس، هیلو و هواداران خود گرفته‌ایم.»

کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در ماه نوامبر سال جاری (آبان-آذر) به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. بازی Halo Infinite نیز باید در سال ۲۰۲۱ برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه شود.


منبع Stevivor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده