نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴

تریلر بخش کریر بازی FIFA 21

الکترونیک آرتز در جدیدترین اخبار مرتبط با فیفا ۲۱، تریلری از بخش کریر آن منتشر کرد که ویژگی‌هاش جدید این بخش را نشان می‌دهد.

الکترونیک آرتز طی روز‌های گذشته، اطلاعات و تریلر‌های مختلفی از فیفا ۲۱ منتشر کرده که در جدید‌ترین آن‌ها، شاهد نمایش Career Mode بازی هستیم؛ بخشی که همیشه جزو قسمت‌های آفلاین محبوب فیفا بوده ولی طی سال‌های گذشته، آنطور که باید و شاید تغییراتی نداشته است. در ادامه می‌توانید تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود و در تریلر هم دیدیم، بخش کریر فیفا ۲۱ این امکان را فراهم می‌کند تا بازیکنان کنترل بیش‌تری روی شبیه‌سازی مسابقات داشته باشند. در واقع قبلا، شما یا باید بازی را کامل خودتان بازی می‌کردید یا اینکه با شبیه‌سازی آن را به پایان می‌رساندید؛ حال امسال قادر خواهید بود تا وارد حالت شبیه‌سازی شوید و هر زمان که حس کردید لازم است خودتان کنترل تیم را در دست بگیرید، مسابقه را شخصا ادامه دهید. همچنین امکان تعویض دستی بازیکنان و مواردی از این دست هم در حالت شبیه‌سازی فراهم شده است. 

بخش کریر فیفا ۲۱، همچنین امکانات بیش‌تری برای تمرین دادن به تیم و مدیریت آن در نظر گرفته است؛ از بهبود‌های سیستم نقل و انتقالات گرفته تا امکان تعیین تمرین‌هایی که مثلا به موجب آن‌ها، می‌توانید از بازیکنان‌تان در پست‌های جدیدی هم استفاده بهتری کنید. برای مثال، ممکن است یک بازیکن در پست هافبک راست مثل جیدن سانچو داشته باشید و بخواهید او را به یک مهاجم نوک تبدیل کنید. با تمرینات جدیدی که در بازی در نظر گرفته شده‌اند، این امکان را خواهید داشت تا وی را برای بازی در این پست هم آماده کنید. 

به هر حال بخش کریر همیشه طرفداران زیادی در فیفا داشته و باید منتظر ماند و دید که در نهایت امسال EA در عمل چقدر این بخش را بهبود خواهد بخشید. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع Goal
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده