نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

فیلم Run با بازی سارا پلسون به‌جای اکران در سینماها از هولو منتشر خواهد شد

فیلم Run با بازی سارا پلسون جدیدترین فیلمی است که برنامه اکران آن حذف شده و قرار است از طریق سرویس‌های استریم منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری به‌جای اکران در سینماها قرار است از سرویس‌های استریم منتشر شود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه هولو (Hulu) حق پخش فیلم Run (فرار کن) که پیش از این قرار بود شاهد نمایش آن در سینماها باشیم، را از شرکت لاینزگیت خریداری کرده است. بدین ترتیب این سرویس استریم به خانه جدید این فیلم ترسناک تبدیل شده است. بااین‌حال، فیلم Run همچنان قرار است در برخی از کشورها روی پرده برود، اما در آمریکا تنها ازطریق شبکه هولو در دسترس خواهد بود. در حال حاضر تاریخ انتشار فیلم Run از شبکه هولو منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

سارا پلسون،‌ بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، نقش شخصیت اصلی فیلم Run را بر عهده دارد و کیرا آلن نیز نقش شخصیت دوم فیلم را بازی کرده که درواقع نقش دختر شخصیت پلسون در فیلم است. طبق تریلر فیلم، دایانا شرمن یک مادر است که تمام عمر خود را صرف حمایت و حفاظت از تنها دخترش کرده است، اما کلویی شرمن، دختر وی کم کم متوجه واقعیت‌های شوم و ترسناکی در مورد مادرش و واقعیت‌های پیرامون آن می‌شود و در طی آن پیام‌هایی با محتوای فرار کن را در هر مکان مشاهده می‌کند که درواقع به او می‌گوید که از دست مادرش فرار کند.

آنیش چاگانتی، کارگردان فیلم Searching (جست‌وجو)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Run را بر عهده داشته است. پیش از این فیلم Run قرار بود در روز مادر امسال اکران شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا این فیلم ترسناک از جدول اکران فیلم‌های آینده لاینزگیت خارج شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده