// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

کامیک کان نیویورک امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

به مانند کامیک ‌کان سن دیگو، کامیک ‌کان نیویورک هم در سال ۲۰۲۰ میلادی به شکل مجازی برگزار خواهد شد. البته برخلاف کامیک‌کان سن دیگو، رویدادهای کامیک‌کان نیویورک از پیش ضبط‌شده نخواهد بود.

«استار ترک»، سریال American Gods و شبکه FX به همراه شبکه آنلاین/استریم‌محور هولو برخی از مهم‌ترین پنل‌های کامیک-کان 2020 نیویورک را برگزار می‌کنند. کامیک کان امسال شهر نیویورک از ۸ تا ۱۱ اکتبر (۱۷ تا ۲۰ مهر) مخاطبان را سرگرم خود می‌کند و باید دید با اجرای آنلاین در روزگار حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 بر آمریکا چه‌قدر می‌تواند موفق باشد. آن هم درحالی‌که کامیک ‌کان سن دیگو امسال با اجرای آنلاین با افت وحشتناک مخاطب مواجه شد.

کامیک‌کان نیویورک که با همکاری یوتیوب به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود، امیدوار است با ارائه‌ی رویدادهای زنده، کمتر از کامیک ‌کان سن دیگو تبدیل به یک شکست عظیم شود. چرا که یکی از مشکلات مخاطبان با رویداد کامیک ‌کان در خانه این بود که اکثر رویدادهای حاضر در آن برنامه از قبل ضبط و تدوین شده بودند و هیچ واکنشی به تماشاگر زنده نداشتند. اما در کامیک‌کان نیویورک قرار است مجری‌های همه‌ی پنل‌ها با تماشاگرهایی که آن‌ها را به‌صورت آنلاین و همزمان می‌بینند، در ارتباط باشند. پس خبری از پنل‌های ضبط و تدوین‌شده نیست و حداقل کمی بیشتر از قبل، مخاطب احساس می‌کند که در یک رویداد زنده و واقعی حضور دارد.

همچنین در کامیک‌کان نیویورک امکان برقراری ارتباط‌های صمیمانه‌تر با برگزارکنندگان برخی از پنل‌ها وجود دارد و حتی افرادی که مایل به پرداخت برخی مبالغ باشند، می‌توانند اجناس به‌خصوصی را با امضای فرد مورد علاقه‌ی خود دریافت کنند. تازه همزمان با برگزاری پنل‌های عمومی، شاهد پخش برخی از مسترکلاس‌های جذاب برای مخاطبان خاص هم خواهیم بود. با همه‌ی این‌ها هیچ‌کدام از طرف‌های برگزارکننده انتظار ندارند که کامیک‌کان ۲۰۲۰ نیویورک از نظر موفقیت در جلب نظر تماشاگران، حتی به آمار مراسم‌های سال‌های گذشته نزدیک شود.

عاشقان کمیک، دوست دارند خود را شبیه کاراکترهای محبوب جهان شگفت‌انگیز کتاب‌های کمیک کنند، کنار هم جمع شوند و عشق ورزیدن به این همه داستان خیالی دوست‌داشتنی را جشن بگیرند؛ نه اینکه صرفا به تماشای چند پنل با حضور افراد معروف بروند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده