نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تجربه ناگوار بازیکن The Last of Us 2 را در حالت Permadeath تماشا کنید

بازی The Last of Us Part II امروز آپدیت جدید خود شامل حالت‌ Grounded و ویژگی Permadeath را دریافت می‌کند. اما ویدیوی جدیدی که در ارتباط با ویژگی Permadeath منتشر شده، نشان می‌دهد که چرا نباید همه این بخش را تجربه کنند.

اگر قبلاً از این مورد بی‌خبر بودید، باید گفت که آپدیت جدید بازی The Last of Us Part II با محوریت درجه سختی Grounded و قابلیت Permadeath طبق برنامه‌ریزی قبلی، امروز منتشر می‌شود. اما یکی از بازیکنانی که از قبل به پچ به‌روزرسانی بازی دسترسی داشته، ویدیوی جدیدی از تجربه حالت پرمادث را استریم کرده که نتیجه‌ی خنده‌دار و در عین حال ناراحت کننده‌ای دارد.

گراندد را می‌توان سخت‌ترین درجه سختی دانست که از بازی The Last of Us وارد نسخه دوم می‌شود. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد بازیکنان گزینه Permadeath را در تمامی درجه سختی‌های بازی The Last of Us Part II می‌توانند فعال کنند. با فعال بودن این گزینه اگر بمیرید، باید بازی را مجددا از ابتدا آغاز کنید.

کاراکتر الی در حال مبارزه در بازی لست آو آس 2

Tajae، یکی از یوتیوبرهای شناخته شده در زمینه استریم محتوای گیمینگ است که از طرفداران بزرگ The Last of Us Part 2 محسوب می‌شود. وی با دسترسی زودتر به محتوای آپدیت این بازی، دو روز جلوتر از سایر بازیکنان امکان تجربه ویژگی‌های جدید بازی را داشته است. اما Tajae در این بین اقدام به استریم جریان بازی خود ازطریق یوتیوب کرده و تجربه شخصی خود از ویژگی Permadeath را با عموم طرفداران به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که در ویدیوی زیر تماشا می‌کنید، Tajae در یکی از ران‌های خود، تا بخش عبادتگاه یهودیان در جریان بازی پیش رفته که به‌طور معمولی از یک بازیکن عادی سه الی چهار ساعت زمان گیم‌پلی خواهد گرفت. اما اتفاق ناگوار و در عین حال خنده داری که در این مرحله گریبان گیر Tajae می‌شود، کشته شدن با یک اتفاق بسیار ساده است که او را مجبور می‌کند بازی را مجدداً و از ابتدا شروع کند. در این حالت الی که تنها یک بار فرصت زنده ماندن را خواهد داشت، با لیز خوردن از روی یک طناب معلق جریان بازی را به پایان می‌رساند.

تماشا در آپارات

البته اینکه Tajae در حالت نامتعادل به منوی تنظیمات بازی وارد شده و چیزی را تغییر می‌دهد، این اتفاق را متوجه خود او خواهد کرد. درواقع او وقتی که از تنظیمات خارج می‌شد، باید کلید دایره را به‌صورت پیوسته نگه می‌داشت که بی‌توجهی به این موضوع باعث شد الی طناب را رها کرده و تمام تلاش Tajae را هدر دهد.

با اینکه این اتفاق به وضوح Tajae را برای لحظاتی از زندگی ناامید می‌کند! به سختی می‌توان بدون خندیدن به این ویدیو نگاه کرد. اما تجربه Tajae، مثال بارزی است که نشان می‌دهد ویژگی Permadeath کار هر کسی نیست. باید دید که بالاخره چه کسی می‌تواند اولین‌بار از این چالش دشوار عبور کرده و بازی را بدون حتی یک بار مردن به پایان برساند. از طرفی با شناختی که از جامعه‌ی طرفداران پروپاقرص The Last of Us داریم، این احتمال وجود دارد که این موضوع در کمتر از یک هفته مشخص شود.

The Last of Us Part 2 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 در دسترس است. ناتی داگ (Naughty Dog) جدیدترین آپدیت بازی را امروز منتشر می‌کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده