// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی Crusader Kings III قابلیت مستعمره کردن را نشان می‌دهد

پارادوکس اینتراکتیو ویدیویی جدید از بازی استراتژی Crusader Kings III منتشر کرده است که در آن شاهد قابلیت مستعمره کردن دیگر کشورها هستید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین ویدیوی منتشر شده از بازی Crusader Kings III به نمایش تعدادی از قابلیت‌های موجود در این بازی استراتژی می‌پردازد که قرار است توسط پارادوکس اینتراکتیو منتشر شود. یکی از این قابلیت‌ها امکان مستعمره کردن دیگر کشورها است. درجه‌های مختلفی از قدرت در برای هریک از مستعمره‌های شما وجود دارد که باید باتوجه به این میزان از قدرت، به شیوه‌های مختلفی مستعمره‌های خود را کنترل کنید، راضی نگه دارید یا حتی به‌زور تحت فرمان خود حفظ کنید. می‌توانید تریلر جدید بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در قالب یک مقاله خواندید که این بازی یک استراتژی عظیم است که ویژگی‌های نقش‌آفرینی را به‌خوبی پیاده کرده است. بازی Crusader Kings III شما را به دورانی می‌‌برد که باید علاوه‌بر حکم‌رانی بر فئودال‌های اروپایی، آماده نبرد در جبهه‌ شرق و ورود به جنگ‌های صلیبی هم بشوید. در خبری دیگر، پارادوکس اینتراکتیو در ماه خرداد امسال از تأسیس یک استودیو جدید در شهر بارسلونا برای ساخت بازی‌های استراتژی بزرگ خبر داده بود

همان‌طور که پیش‌تر هم در زومجی خواندید، تاریخ انتشار بازی Crusader Kings III برابر است با یکم ماه سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر عرضه شود.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده