// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

Fall Guys: Ultimate Knockout روی پلی استیشن 4 بیش از ۸ میلیون بازیکن دارد

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تاکنون بیش از ۸ میلیون بازیکن، تنها روی کنسول پلی استیشن 4 دارد.

مواقعی وجود دارد که برخی از سازندگان تصورات بسیاری از گیمرها را در قالب یک بازی، با توجه به تمامی شرایط و دقیقا در زمان درست، پیاده‌سازی می‌کنند و دست به ساخت یک بازی می‌زنند که به‌سرعت به موفقیت‌های خوبی دست پیدا می‌کند. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout ساخته استودیو Mediatonic یکی از این آثار است که توانسته به‌سرعت جای خود را در دل طرفداران پیدا کند. این بازی که اخیرا توسط شرکت دیوالور دیجیتال برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد، توانسته است به‌تنهایی روی کنسول پلی‌استیشن 4 به موفیقت‌های بسیار خوبی دست پیدا کند.

Fall Guys: Ultimate Knockout

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش‌های وب‌سایت Gamstat که در زمینه تحلیل و بررسی اطلاعات بازیکنان فعالیت می‌کند، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تاکنون بیش از ۸ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است که رکوردی بسیار خوب تلقی می‌شود. البته در نظر داشته باشید که باتوجه به رایگان بودن بازی روی سرویس پلی استیشن پلاس، این تعداد بازیکن گویای تعداد نسخه فروخته شده از بازی نیست و نمی‌توان به‌راحتی میزان فروش نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را تخمین زد. البته به‌تازگی در زومجی خواندید که میزان فروش این بازی در استیم از ۲ میلیون نسخه فراتر رفته است.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و قرار است به‌زودی میزبان یک آپدیت بزرگ باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده