// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Control به صورت رایگان نسخه نسل نهم را در اختیار خریداران نمی‌گذارد

حتی اگر بازی «کنترل» را در روز عرضه خریداری کرده‌اید و با پرداخت ۲۵ دلار اضافه به سیزن پس آن هم دسترسی دارید، باز هم نمی‌توانید نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس سری ایکس آن را به رایگان دریافت کنید.

به شکلی عجیب و غیرمنتظره، شرکت رمدی اعلام کرد که فقط افرادی که نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Control را خریداری کنند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه نسخه‌ی پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس آن را داشته باشند. این مسئله از آن جهت بی‌معنی به نظر می‌رسد که عملا گیمرهای قدیمی بازی را کم‌ارزش‌تر از بازیکنان جدید آن می‌داند. در حقیقت اگر کسی از مدت‌ها قبل به خرید نسخه‌های مختلف و بسته‌های الحاقی بازی Control پرداخته باشد، آپدیت رایگان نسل ۹ را دریافت نمی‌کند. درحالی‌که اگر یک بازیکن جدید امروز تصمیم به تجربه‌ی «کنترل» بگیرد و با هزینه‌ای کمتر صرفا نسخه‌ی Ultimate Edition را خریداری کند، شرکت 505Games به‌عنوان ناشر نسخه‌ی نسل ۹ را به رایگان تحویل او می‌دهد.

پس اگر می‌خواهید بدون خرید مستقیم نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس بازی به آن دسترسی پیدا کنید، باید بازی Control Ultimate Edition را روی ایکس باکس وان بخرید و اگر به‌دنبال دسترسی به نسخه‌ی PS5 «کنترل» هستید، هیچ راهی جز خرید بازی Control Ultimate Edition روی پلی استیشن 4 ندارید. حتی اگر تا امروز نزدیک به ۹۰ دلار برای این بازی و DLCهای آن هزینه کرده باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده