// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: نسخه پلی استیشن 5 و پی سی Bloodborne به دلیل ویروس کرونا به معرفی نرسیده است

یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی مدعی شده که Bloodborne به‌خاطر ویروس کرونا و آماده نبودن برای آزمایش، معرفی نشده است.

با نزدیک شدن به عرضه کنسول‌های نسل بعد، شایعات مختلفی منتشر می‌شوند. در میان شایعات منتشر شده، عرضه نسخه ریمستر بازی Bloodborne برای کامپیوتر و پلی‌ استیشن 5، جزو شایعات هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. در گذشته اعلام شده بود که این بازی به احتمال زیاد در مراسم نمایش بازی‌های پلی‌استیشن 5 رونمایی می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد.

PC Gaming Inquisition، یوتیوبر، یکی از اولین اشخاصی بود که شایعاتی را حول عرضه ریمستر بلادبورن منتشر کرد. این در حالی است که به‌تازگی، نظر جدیدی را برای یکی از ویدیوهای خود (ویدیو اطلاعات ریمستر بلادبورن) به ثبت رسانده که حاوی جزئیات تازه‌ای از وضعیت توسعه نسخه ریمستر Bloodborne است. طبق جدیدترین اخبار بازی، او اعلام کرده که نسخه پی سی این بازی وارد مرحله آزمایش جدیدی شده است تا تمامی مشکلات آن رفع شود.

همچنین عدم آماده‌سازی بازی برای آزمایش نهایی و همچنین تاثیر شیوع ویروس کرونا از دلایلی بوده که بلادبورن ریمستر به معرفی در رویداد سونی نرسیده است. بااین‌حال آزمایش‌های نهایی روی بازی انجام شده و پورت این بازی تقریبا به پایان رسیده است. در ادامه، کاربران نباید انتظار اجرا شدن بازی روی PS5 و PC با نرخ بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه باشند، زیرا به‌نظر می‌رسد همچنان بالا بردن نرخ فریم باعث رخ دادن مشکلاتی برای تیم سازنده شده است و ازاین‌رو آن را روی ۶۰ فریم برثانیه قفل خواهند کرد.

نکته جالب این است که PC Gaming Inquisition مدعی شده که سونی می‌خواهد نسخه ریمستر Bloodborne را در لاین-آپ روز عرضه پلی‌استیشن 5 قرار دهد، اما همچنان امکان تأخیر خوردن آن وجود دارد. او به‌شخصه معتقد است که نسخه ریمستر این بازی سولزلایک در سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آتی معرفی شود، ز یرا تقریبا پورت بازی به اتمام رسیده است.

اینکه Bloodborne روی کامپیوتر عرضه شود، مورد دور از انتظاری نیست و درگذشته شاهد عرضه شدن بازی‌های انحصاری سونی روی کامپیوتر بوده‌ایم. بااین‌حال اینکه چه زمانی نسخه ریمستر بلادبورن معرفی می‌شود، موردی است که کاربران بیش‌ازپیش خواهان دانستن آن هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده