// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

بازی های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱۷ فروردین)

در این مطلب قصد داریم نگاهی به بازی‌های رایگان روزانه اندروید و آیفون داشته باشیم و آن‌ها را با شما کاربران به اشتراک بگذاریم.

جدا از اینکه روزانه شاهد عرضه شدن بازی‌های رایگان مختلفی برای اندروید و iOS هستیم، بازی‌های مختلف و کمتر دیده شده پرمیوم هم برای مدت زمان محدودی به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند تا کاربران بتوانند تجربه‌های متفاوتی را روی گوشی موبایل خود کسب کنند. ازاین‌رو در ادامه فهرستی از بازی‌های پرمیوم که روزانه به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند، برای شما کاربران عزیز تهیه کرده‌ایم تا به‌راحتی به این دسته از بازی‌های موبایل دسترسی داشته باشید. اگر فقط به‌دنبال بازی رایگان اندروید هستید، مقاله ویژه زومجی را از دست ندهید.

دراین‌میان اشاره کنم با یک بار اضافه کردن بازی‌ها به فهرست بازی‌های خود، برای همیشه به‌صورت رایگان قادر به تجربه‌ی آن‌ها خواهید بود.


رنگ کردن کاشی‌ها در بازی Paintiles

Paintiles

  • سبک: پازل
  • سازنده: اندری اسپنسر

Paintiles جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تابه‌امروز به‌دفعات مختلفی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته است. اندرو اسپنسر برای متنوع کردن بازی خود، به‌سراغ استفاده از رنگ‌آمیزی رفته است. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان در هر مرحله برای پشت سر گذاشتن پازل‌ها و حل کردن معماها، کاشی‌های داخل محیط را رنگ بزنند. البته باید مراقب باشید که بعضی وقت‌ها رنگ زدن یک کاشی، به‌معنی نمایان کردن یک بمب یا مانع است. ازاین‌رو بازنده خواهید بود.

دانلود بازی Paintiles
دانلود گوگل پلی Google Play

بازی Hex - AI Board Game

Hex - AI Board Game

  • سازنده: Grzegorz Surma
  • سبک: استراتژی

بازی‌های استراتژی و رومیزی، از دیگر مواردی است که تابه‌امروز بازی‌های موبایل متعددی از روی آن‌ها ساخته شده است و پر کردن خانه‌های ۶تایی هم رنگ درکنار یکدیگر هم از این قاعده مستثنا نیست. حال اگر به‌دنبال یک بازی Hex هستید و ترجیح می‌دهید که آفلاین باشد، Hex - AI Board Game گزینه مناسبی برای شما است. در جریان این بازی، بازیکنان باید به هوش‌مصنوعی رقابت کنند و تنها راه پیروزی، این است که زودتر از هوش‌مصنوعی خانه‌های درنظر گرفته شده را با رنگ خود پر کنید.

دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion
دانلود گوگل پلی Google Play

بازی Tap It and Jump It

Tap It and Jump It

  • سازنده: Waterpower Technology
  • سبک: اکشن

بعضی وقت‌ها زمانی به‌سراغ بازی‌های موبایل می‌رویم که تنها یک هدف داریم و آن هم چیزی جز گذراندن وقت نیست. برای مثال در حال رسیدن به مقصد هستید و می‌خواهید گذر زمان را حسب نکنید. ازاین‌رو باید به سراغ محصولی بروید که صرفا برای کشتن وقت طراحی شده باشد. Tap It and Jump It جزو همین دسته از بازی‌ها است و ساختار بازی کردن هم بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان‌بندی مناسب، روی صفحه‌نمایش ضربه زده تا توپ بازی به مقصد پرتاب شود. هرچی زمان‌بندی شما بهتر باشد، موفقیت شما هم بیشتر خواهد بود.

دانلود بازی Tap It and Jump It
دانلود گوگل پلی Google Play

در صورتی که به‌دنبال بهترین بازی های اندروید هستید، حتما به فهرست زومجی سر بزنید. اگر به‌دنبال دانلود اپلیکیشن رایگان اندروید و iOS می‌گردید، مقاله روزانه زومیت در این رابطه را از دست‌ ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده