// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

انتشار پوستری تایید نشده از Injustice 3 به حضور Watchmen در این بازی اشاره می‌کند

پوستری تایید نشده از بازی Injustice 3 توسط BossLogic در توییتر منتشر شده است که به حضور Watchmen در این بازی اشاره می‌کند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که اول شهریور امسال، برای طرفداران ابرقهرمانان و به‌ویژه شرکت دی‌سی کامیکس روز بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود زیرا رویداد کاملا آنلاین این شرکت با نام DC Fandome در این روز برگزار خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از طرفداران شروع به گمانه زنی راجع به این رویداد کرده‌اند و تا به الان تایید شده است که در این رویداد می‌توانیم منتظر اولین نمایش از بازی The Suicide Squad و همچنین نمایش جدیدی از فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون و کارگردانی مت ریوز باشیم.

هنرمند باس‌لاجیک (BossLogic) به‌تازگی در توییتر یکی از جدیدترین آثار هنری خود که یک پوستر برای Injustice 3 است را به نمایش گذاشته است. در این پوستر لوگو بازی به سبک "Injustic3" نمایش داده شده است که در پشت آن نیز یک ساعت شکسته شده وجود دارد. این ساعت خردشده در پس زمینه با نماد صورتک خندان گروه Watchmen که در سمت چپ این اثر هنری دیده می‌شود به‌طور واضح به Watchmen شرکت DC اشاره می‌کند.

تنها مشکلی که در مورد این اثر هنری وجود دارد این است که مشخص نیست که این پوستر به‌صورت رسمی برای بازی Injustice منتشر شده است یا خیر. جالب است بدانید که تا به الان این هنرمند کارهای هنری رسمی دیگری را نیز برای بازی‌های ویدیویی انجام داده است برای مثال مدتی پیش BossLogic پوستر بازی Assassin's Creed Valhalla را طی یک لایو استریم طراحی کرد. اما باید این احتمال را در نظر داشت که این پوستر ممکن است فقط یک فن آرت غیررسمی از این بازی باشد اگرچه باتوجه‌به نحوه‌‌ای که این قطعه هنری روی رسانه های اجتماعی منتشر شده است، به نظر می‌آید که اثری رسمی باشد.

در طی سال‌های اخیر، استودیو NetherRealm مشغول کار روی دو سری بازی Injustice و Mortal Kombat بوده است. باتوجه‌به اینکه بازی Mortal Kombat 11 در مارس ۲۰۱۹ منتشر شد، احتمال اینکه آن‌ها امسال مشغول کار روی نسخه‌ی بعدی بازی Injustice باشند وجود دارد.

باتوجه‌به اینکه هنوز اطلاعات رسمی‌ای در این‌باره منتشر نشده است به نظر می‌آید که برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا تاریخ ۱ شهریور ماه منتظر رویداد DC Fandome باشیم.

پوستر غیر رسمی Injustice 3


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده