نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

احتمال معرفی رسمی ایکس باکس سری اس تا سه هفته دیگر

احتمال دارد کنسول نسل بعد ارزان‌قیمت مایکروسافت در گیمزکام 2020 معرفی شود.

هرچند مدت‌ها است اخبار و شایعات زیادی پیرامون تولید دو کنسول نسل بعد توسط مایکروسافت به گوش می‌رسد، ولی تا امروز تنها کنسول قوی‌تر یعنی ایکس باکس سری ایکس را دیده‌ایم و همچنان باید منتظر معرفی رسمی کنسول دیگر باشیم؛ محصولی با اسم رمز لاکهارت که قرار است با نام ایکس باکس سری اس وارد بازار شود و احتمالاً به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد.

درحالی‌که به‌تازگی تصاویری از کنترلر نسل بعد ایکس‌باکس منتشر شده و در توضیحات بسته‌بندی آن به اسم ایکس‌باکس سری اس نیز اشاره شده است، جف گراب سردبیر سایت ونچربیت در توئیتی به نزدیک بودن زمان رونمایی از این کنسول اشاره کرده و از این گفته که می‌توانیم تا سه هفته‌ی دیگر منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتری از این محصول باشیم.

باتوجه‌به نزدیک بودن نمایشگاه گیمزکام (Gamescom)، بعید نیست معرفی رسمی این کنسول متفاوت هم با روزهای برگزاری این نمایشگاه هم‌زمان شود. البته گیمزکام 2020 به‌علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا قرار نیست به سبک سال‌های گذشته برگزار شود و این‌بار به‌طور اینترنتی شاهد برگزاری این رویداد با حضور بازی‌سازها و برنامه‌های متنوع پیرامون بازی‌های ویدیویی خواهیم بود؛ نمایشگاهی که از ۲۷ تا ۳۰ اوت (۶ تا ۹ شهریور) جریان دارد و باتوجه‌به صحبت گراب، شاید بتوانیم منتظر رونمایی از ایکس‌باکس سری اس در افتتاحیه‌ی آن باشیم.

مایکروسافت روی موفقیت ایکس‌باکس سری اس سرمایه‌گذاری زیادی کرده و درعین‌حال که قصد دارد سخت‌افزاری مناسب اجرای بازی‌های نسل بعد با رزولوشن پایین‌تر از 4K را ارائه دهد، از نظر قیمت‌گذاری هم آزادی عمل بیشتری خواهد داشت و می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب این کنسول کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده