// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: Animal Crossing به صدرنشینی Ghost of Tsushima خاتمه داد

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه، بازی Animal Crossing: New Horizons توانست صدر جدول را از آن خود کند. 

تقریبا از عرضه بازی Ghost of Tsushima سه هفته می‌گذرد و از همان هفته اول توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. در جریان این سه هفته، شاهد عملکرد بسیار خوب Ghost of Tsushima، جدیدترین ساخته استودیو ساکر پانچ، بودیم. بااین‌حال در هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه (هشت اوت) شرایط کمی متفاوت شده است و شاهد سقوط Ghost of Tsushima از رتبه اول به دوم هستیم.

لوگو بازی فیفا 20

طبق جدیدترین اخبار بازی، در هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه بازی Animal Crossing: New Horizons توانسته است صدر جدول هفتگی انگلستان را از آن خود کند. در ادامه بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه سوم و FIFA 20 به رتبه چهارم دست پیدا کرده‌اند. نکته جالب این است که فیفا 20 هفته گذشته رتبه نوزدهم را از آن خود کرده بود، اما در هفته جدید به رده چهارم صعود کرده است. بازی Minecraft هم توانسته است صعود پنج پله‌ای داشته باشد و در رتبه پنجم قرار بگیرد.

این در حالی است که F1 2020 در رتبه ششم قرار دارد و Paper Mario: The Origami King هم با یک پله سقوط در جایگاه هفتم قرار گرفته است. در ادامه کاربران زومجی می‌توانند جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه انگلستان را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Animal Crossing: New Horizons-
۲۱Ghost of Tsushimaاز دست دادن صدر جدول پس از سه هفته
۳۴Mario Kart 8 Deluxe-
۴۱۹FIFA 20بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۱۰Minecraft-
۶۵F1 2020-
۷۶Paper Mario: The Origami King-
۸۹GTA V-
۹۱۱Ring Fit Adventureبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۲51World Wide Games قرارگیری در فهرست ۱۰ بازی برتر


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده