نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ شروع پخش سریال Raised by Wolves اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر و پوستر

شبکه HBO Max با انتشار اولین تریلر و پوستر رسمی سریال Raised by Wolves، تاریخ شروع پخش این سریال با بازی تراویس فیمل را اعلام کرده است.

سریال Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرگ‌ها) یکی از آثاری بود که در ابتدا برای انتشار از TNT در نظر گرفته شده بود، اما در ادامه تصمیم گرفته شد تا این سریال به شبکه HBO Max منتقل شود که ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Alien (بیگانه)، فیلم Gladiator (گلادیاتور)، فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، به‌عنوان تهیه کننده و کارگردان در این پروژه حضور دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این سریال علمی تخیلی و مورد انتظار منتشر شده است. شبکه HBO Max اخیرا اولین تریلر رسمی سریال Raised By Wolves را منتشر کرده که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم و در آن نگاه بهتری از دنیای مرموز آن ارائه می‌شود که شباهت زیادی به مجموعه Alien و فیلم Prometheus (پرومتئوس) ریدلی اسکات نیز دارد.

شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Raised By Wolves را از یوتیوب تماشا کنید و همچنین در ادامه شاهد اولین پوستر رسمی این سریال علمی تخیلی باشید:

اولین پوستر رسمی سریال Raised by Wolves

سریال Raised by Wolves داستان دو اندروید (ربات انسان‌نما) را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، اندروید‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است. آرون گوزیکوفسکی، نویسنده فیلمنامه فیلم Prisoners (زندانیان)، به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال Raised By Wolves حضور دارد.

همچنین شبکه HBO Max تایید کرد که پخش سریال Raised by Wolves که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۳ سپتامبر امسال (۱۳ شهریور) آغاز خواهد شد. اسکات وظیفه کارگردانی ۲ قسمت اول این سریال را بر عهده داشته است. تراویس فیمل، آماندا کالین، ابوبکر سلیم، وینتا مک‌گریث، نیو آلگر، فلیکس جیمیسن، اتان هازارد، جردن لاوران، آیشا شاه، آیوی ونگ و ماتیاس وارلا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده