نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل We Happy Restaurant؛ مدیریت یک رستوران عجیب

بازی We Happy Restaurant مدیریت یک رستوران بزرگ و مجهز را به بازیکن می‌سپارد؛ اما این رستوران با تمام رستوران‌هایی که می‌شناسید، بسیار متفاوت است؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل We Happy Restaurant زومجی باشید.

بازی موبایل We Happy Restaurant ساخته‌ی استودیو ChillyRoom یک تجربه‌ی دوست داشتنی و جذاب از مدیریت یک رستوارن به بازیکن ارائه می‌کند. بازی هدایت یک رستوران را به شما می‌سپارد تا با راهبرد‌های صحیح و توسعه‌ی آن، انواع و اقسام مشتری‌ها را جذب رستوران خود کرده و خواسته‌هایشان را برآورده کنید. اما رستوران شما بسیار عجیب یا به بیانی دیگر، بسیار پیشرفته است. به طوری‌که تمام غذا‌ها توسط دستگاه‌های بزرگ و عجیب ساخته می‌شوند و نمی‌توان به درستی طرز تهیه و مواد تشکیل‌دهنده‌ی غذاها را حدس زد. نکته‌ای دیگر که بعد از ورود به بازی موبایل We Happy Restaurant توجه شما را به خود جلب می‌کند، خروج مشتری‌ها از یک باجه‌ی تلفن است. موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که از هدف کلی رستوران مطلع شوید؛ مشتری‌ها باید انقدر غذا بخورن تا منفجر شوند!

مشتری‌ها و صندوق‌های رستوران در بازی We Happy Restaurant


بازی We Happy Restaurant غذا‌ها و مشتری‌های متنوعی را شامل می‌شود

مشتری‌ها بعد از ورود به رستوران و خرید اولین غذا، در یک چرخه‌ی تکراری و مداوم خرید غذا وارد می‌شوند و تا زمانی‌که به‌معنی واقعی از خوردن زیاد منفجر نشوند، دست از غذا خوردن بر نخواهند داشت. هر بار که مشتری غذایی را سفارش می‌دهد و میل می‌کند، یک تغییر ژنتیکی در او رخ می‌دهد و کم کم شکل و شمایلی ژله‌ای پیدا می‌کند تا درنهایت، منفجر شود. در بازی اندروید و آیفون We Happy Restaurant مشتری‌های متنوعی وجود دارند که هرکدام غذا‌های مختلفی را سفارش می‌دهند.

شما با پولی که از مشتری‌های خود کسب می‌کنید، باید ماشین‌آلات خود را ارتقاء داده و تنوع غذاهای خود را نیز افزایش دهید. در رستوران شما فضایی برای ایجاد ۶ صندوق وجود دارد و برای هر صندوق، ۵ ماشین مختلف می‌تواند غذا تولید کند. در ابتدا بازی اندروید و آیفون We Happy Restaurant، تنها یک صندوق دارید که به مشتری‌های شما سرویس می‌دهد. برای افزیش تعداد صندوق‌ها باید پول زیادی را پرداخت کنید که شاید برای باز کردن صندوق‌های دوم و سوم مبلغ هنگفتی نباشد و از خرید صندوق سه به بعد شما را درگیر خود کند.

اتاق‌های مدریت و ارتقاء در بازی We Happy Restaurant

بازی اندروید و آیفون We Happy Restaurant با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای، راه را برای کسانی که تحمل صبر کردن‌ طولانی مدت را ندارند، باز گذاشته است؛ هرچند که با دیدن ویدیو‌های تبلیغاتی نیز می‌توانید پاداش‌های مختلفی را به‌دست آورید و به روند پیشرفت خود، سرعت ببخشید. بازی دارای سیستم شخصی‌سازی متنوعی است و می‌توانید صندلی‌ها، کاشی‌ها و تابلو‌ها را تغییر داده و فضای رستوران را همان‌طور که می‌خواهید و مطابق با گزینه‌هایی که وجود دارد، تغییر دهید.

گیم‌پلی بازی موبایل We Happy Restaurant طراحی ساده‌ای دارد و بعد از کمی فعالیت در محیط بازی، به خوبی با آن وقف پیدا خواهید کرد. بازی اندروید و آیفون We Happy Restaurant می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای طرفداران سبک استراتژی و بازی‌های مدریت محور باشد و یک تجربه‌ی جذاب از مدریت یک رستوران به مخاطب خود ارائه کند. بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است.

دانلود بازی We Happy Restaurant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده