نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

لتیشیا رایت ستاره اپیزود Mangrove سریال Small Axe خواهد بود؛ انتشار نخستین تریلر

نخستین تریلر سریال آنتولوژی درام Small Axe منتشر شد که لتیشیا رایت را در نقش اصلی قسمت Mangrove نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین تریلر سریال Small Axe (تبر کوچک) منتشر شده است که لتیشیا رایت را به‌عنوان بازیگر اصلی قسمت Mangrove (مانگرو) معرفی می‌کند. این سریال آنتولوژی درام توسط استیو مک‌کوئین، کارگردان برنده‌ی جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا برای فیلم Twelve Years A Slave (دوازده سال بردگی) خلق شده است و از پنج قسمت متمایز تشکیل می‌شود که یکی از آن‌ها «مانگرو» نام دارد. سریال «تبر کوچک» از اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ تا اواسط دهه‌ی ۱۹۸۰ را پوشش می‌دهد و هر یک از قسمت‌های آن داستان متفاوتی از جامعه‌ی هندیان غربی در لندن را روایت می‌کند که زندگی آن‌ها با وجود نژادپرستی و تبعیض‌های افسارگسیخته و شایع بر پایه‌ی خواسته‌هایشان شکل گرفته است. نام این سریال از یک ضرب‌المثل معروف آفریقایی می‌آید که در سراسر کارائیب طنین‌انداز است و می‌گوید «اگر درخت بزرگی هستی، هر یک از ما تبر کوچکی هستیم». 

باب مارلی با نام‌گذاری یکی از آهنگ‌های آلبوم ’Burnin (سوزان) به نام Small Axe در سال ۱۹۷۳ باعث محبوبیت این عبارت شد. اپیزود Mangrove داستان واقعی مانگرو ۹، گروهی از فعالان اجتماعی سیاه‌پوست را روایت می‌کند که در تظاهرات سال ۱۹۷۰ با پلیس لندن درگیر شدند و به‌شکل علنی مورد محاکمه قرار گرفتند. این قسمت درکنار سایر قسمت‌های مجموعه‌ی Small Axe در انگلستان از کانال بی‌بی‌سی وان و آی‌پلیر و در آمریکا از سرویس ویدئویی آمازون پخش خواهد شد. اپیزودهای Lovers Rock (عاشقان راک)، Red, White and Blue (قرمز، سفید و آبی) و Mangrove سریال «تبر کوچک» برای پخش در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۹ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است، اما از زمان پخش دو اپیزود دیگر مجموعه اطلاعاتی در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای اعلام آن منتظر بمانیم.

لتیشیا رایت، بازیگر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، شائون پارکز، بازیگر فیلم The Mummy Returns (بازگشت مومیایی)، مالاچی کربی، بازیگر فیلم Kajaki (کجکی)، روچاندا ساندال، بازیگر سریال Broken (افسرده)، جک لودن، بازیگر فیلم Dunkirk‎ (دانکرک)، سم اسپرول، بازیگر فیلم Taken 3 (ربوده‌شده ۳)، گرشوین اوستاش جونیور، بازیگر سریال Britannia (بریتانیا)، ناتانیل مارتلو-وایت، بازیگر فیلم Red Tails (دُم‌قرمزها)، ریچی کمپبل، بازیگر فیلم Victim (قربانی)، جماین هانتر، بازیگر فیلم Eden Lake (دریاچه‌ی بهشت) و گری بیدل از بازیگرانی هستند که در سریال Small Axe نقش‌آفرینی می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب تریلر تازه‌ی سریال Small Axe را مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Trailer-Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده