// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Halo Infinite یک بازی جهان باز کامل نیست

پال کروکر، یکی از کارگردان‌های خلاق بازی Halo Infinite، به‌تازگی اعلام کرده که این بازی به‌صورت کامل جهان باز نیست، اما می‌توانید از محیط‌های قدیمی دیدن کنید.

در جریان نمایش بازی Halo Infinite شاهد یک محیط جهان باز و گسترده‌تر نسبت به‌گذشته بودیم و در ادامه تیم سازنده هم اعلام کرد که مسترچیف در این نسخه آزادی عمل‌های مختلفی دارد. بااین‌حال، هیلو اینفینیت یک بازی جهان بازی کامل نیست، اما کاربران در طول ماجراجویی خود می‌توانند از محیط‌های قدیمی بازی مجددا دیدن کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت دیستراکتوید به‌تازگی گزارشی را از سوی پال کروکر، یکی از کارگردان‌های خلاق Halo Infinite، منتشر کرده است. در جریان این گزارش اعلام شده «جواب ساده این است که بازی در جهانی بزرگ و پرجزئیات روایت می‌شود. هیلو اینفینیت یک خط داستانی دارد که با پیشروی در آن به محیط‌های مشخصی دسترسی پیدا می‌کنید. ازطرفی زمانی‌که محیط‌ها را پشت سر می‌گذارید، می‌توانید مجددا به محیط مورد نظر برگردید و بیش‌ازپیش به جست‌وجو در آن بپردازید. موارد زیادی در جهان بازی برای کشف کردن وجود دارد.»

همچنین جری هوک، رئیس بخش طراحی هیلو اینفینیت، در تکمیل صحبت‌های پال کروکر اعلام کرده که «مسترچیف با گشت‌وگذار بیشتر محیط می‌تواند تجهیزات جدیدی را پیدا کند. همچنین او همیشه راهی را برای ارتقای تجهیزات خود پیدا خواهد کرد. این موارد فقط شامل ارتقای قدرت نمی‌شود، بلکه در مورد ارائه روش‌های بیشتر برای تجربه‌ بازی توسط کاربران است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان توانایی پیدا کردن روش مورد نظر خود برای کسب موفقیت در بازی را خواهند داشت.»

وقتی هر دو نقل قول را کنار هم می‌گذاریم، متوجه می‌شویم که اصلی‌ترین هدف در بازگشت به محیط‌های قدیمی و گشت‌وگذار بیشتر در جهان هیلو اینفینیت، برای کسب ارتقای تجهیزاتی است که پیدا کرده‌اید. همچنین امکان دارد تجهیزاتی را فراموش کرده باشید و با بازدید مجدد از محیط مورد نظر، آن را پیدا کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite در تعطیلات سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده