نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

تمام اخبار و شایعات DC Fandome در ۶ دقیقه

در این ویدیو نگاهی به تمامی اخبار و شایعاتی پیرامون رویداد DC Fandome خواهیم داشت تا ببینیم دی‌سی برای طرفداران خود چه برنامه‌های تدارک دیده است.

اول شهریور امسال، برای طرفداران ابرقهرمانان و به‌ویژه کمپانی دی‌سی کامیکس روز بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود. رویداد کاملا آنلاین این شرکت با نام DC Fandome در این روز برگزار خواهد شد.

در این رویداد قرار است اطلاعات بسیار زیادی از بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی‌ای که با محوریت شخصیت‌های DC Comics در دست ساخت است، به طرفداران ارائه شود. بسیاری از این اخبار توسط خود دی‌سی و افراد مختلف تایید شده‌اند و بسیاری دیگر نیز در حد شایعه هستند.

در این رویداد می‌توانیم منتظر اولین نمایش از بازی The Suicide Squad باشیم که توسط راک‌استدی در دست ساخت است. از طرف دیگر چند وقتی است که شایعاتی پیرامون نسخه سوم بازی اینجاستیس به گوش می‌رسد و می‌توان انتظار داشت که این بازی به صورت رسمی در رویداد دی‌سی فندام معرفی شود. از طرف دیگر قرار است در این رویداد اخبار و اطلاعات بسیار زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها دی‌سی بشنویم. از نمایش جدید نسخه اسنایدر فیلم Justice League گرفته تا نمایش جدیدی از فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون و کارگردانی مت ریوز.

بازار شایعات هم مانند همیشه بسیار داغ است. شایعاتی از قبیل اعلام ساخت فیلم Black Adam با بازی دواین «راک» جانسون تا اعلام ساخت نسخه دوم آکوامن و حتی بازگشت بن افلک و مایکل کیتون برای احیای دوباره نقش بتمن! در این ویدیو ۶ دقیقه‌ای سعی کرده‌ایم تمامی این اخبار و شایعات را جمع‌بندی کنیم تا با دید بازتری به سراغ این رویداد برویم. پس با ما همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده