نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

نحوه خرید اقساطی از دیجی دو برای کاربران

در شرایط اقتصادی فعلی پرداخت هزینه های بالا برای خرید گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی و انواع و اقسام کالای دیگر قدری مشکل شده است، بنابراین کاربران ترجیح می دهند محصولی را انتخاب کنند که امکان خرید اقساطی آن وجود داشته باشد.

با دو راه مطمئن از دیجی دو خرید اقساطی کنید

شاید همین حالا تصور خرید یک گوشی هوشمند گران قیمت، شما را وسوسه کرده باشد. در حالی که قیمت گوشی های سامسونگ که برند نامی در تولید گوشی هوشمند است سر به فلک کشیده، خرید پرچمداران آن به مانند رویایی خواهد بود برای طرفداران این برند. اما ما به شما نوید می دهیم که حتی با این قیمت های عجیب و غریب باز هم می توانید گوشی مورد علاقه خود را تصاحب کنید.

دیجی دو یک سایت فروشگاهی محصولات دیجیتال است که توانسته در این عرصه با وجود رقبای بی شمار اعتبار چشمگیری اخذ کند، این شرکت معتبر در فروش محصولات دیجیتالی برای سهولت در کار مشتریان از فروش اقساطی محصولات نیز بهره مند است.

در شرایط اقتصادی فعلی پرداخت هزینه های بالا برای خرید گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی و انواع و اقسام کالای دیگر قدری مشکل شده است، بنابراین کاربران ترجیح می دهند محصولی را انتخاب کنند که امکان خرید اقساطی آن وجود داشته باشد. از این رو دیجی دو با ارائه روش های خرید اقساطی این راه را برای کاربران هموار تر کرده است. شما می توانید به راحتی محصول خود را انتخاب کرده و در شرایط اقساطی بهای آن را پرداخت کنید . شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چطور می توانید از این سایت خرید اقساطی داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را در این باره برایتان شرح دهیم:

روش های خرید اقساطی در دیجی دو

کارت های اعتباری لندو

یکی از روش های خرید اقساطی از سایت فروشگاهی دیجی دو تهیه کارت های اعتباری لندو است. برای تهیه این کارت ها لازم است که کاربران از ارائه چک و یا سفته استفاده کنند. از این رو کاربرانی که دسترسی به چک نداشته باشند می توانند از اعتبار سفته ها برای اخذ کارت های اعتباری بهره مند شوند. بنابراین می توان ادعا کرد تمامی کاربران می توانند از این روش برای خرید اقساطی اقدام کنند.

اما شاید این پرسش برای شما مطرح شود که کارت های اعتباری لندو تا چه سقفی از هزینه را پرداخت خواهد کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که کاربرانی که از طریق ضمانت با سفته برای خرید اقدام کرده اند تا 6 میلیون تومان می توانند اعتبار کسب کنند، اما اگر با ارائه چک تضمین خرید داده اند تا 7.5 میلیون تومان امکان خرید خواهند داشت. این نکته را یادآور شویم که در صورت کسب امتیاز از شرکت لندو می توانید سقف خرید های خود را تا 10 میلیون تومان افزایش دهید.

برای دریافت کارت اعتباری لندو می بایست به سایت این شرکت رفته و مراحل ثبت نام را خود را انجام دهید. پس از ثبت نام با انتخاب سایت دیجی دو می توانید شرایط اقساط را مطالعه کرده و بنابر تمایل خود یکی از شرایط اقساطی را انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش شرکت لندو حداکثر تا 24 ساعت بعد با شما تماس گرفته و از شما می خواهند تصاویر مدارک مورد نیاز برای ضمانت را ارئه دهید. با ارسال تصاویر حدود 72 ساعت زمان نیاز است تا لندو اعتبارسنجی مدارک شما را انجام داده و تایید کند. در مرحله پایانی نیز کارت اعتباری برای شما ارسال خواهد شد.

گوشی سامسونگ دیجی دو

استفاده از شرایط اقساطی بای چک

استفاده از خدمات بای چک یکی دیگر از روش های خرید اقساطی در سایت دیجی دو است. شما می توانید با کسب تاییدیه بای چک از خرید اقساطی به کمک این شرکت استفاده کنید. نکته بسیار حائز اهمیت در این باره امکان پرداخت تمام هزینه کالای مورد نظر به مدت ۲۴ ماه است. برای استفاده از این روش کاربران می توانند از طریق چک، سفته و یا شرایط کسر از حقوق نیز استفاده کنند. اما به خاطر داشته باشید با بهره مندی از خدمات اقساطی این سایت تمامی موارد حقوقی مربوط به کالا مانند گارانتی و تحویل بر عهده فروشگاه مورد نظر خواهد بود.

برای استفاده از این روش باید به چند نکته توجه کنید؛ قدمت بالای حساب، برخورداری از معدل حساب قابل قبول، نداشتن چک برگشتی و همچنین نوع شغل و سابقه کاری از جمله المان هایی است که در اعتبار سنجی بای چک به آن توجه خواهد شد.

در صورت تمایل به استفاده از خرید اقساطی از این شرکت باید به سایت آن مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر گزینه دریافت تاییده بای چک را انتخاب کنید و پس از تکمیل فرم اعتبار سنجی ثبت نام خود را انجام دهید. برای بررسی وضعیت ثبت نام می توانید از ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از ثبت نام با مراجعه به سایت کد ملی خود را ارسال کرده و نتایج ثبت نام خود را پیگیری کنید. در نهایت بای چک با بررسی اعتبار حساب شما امکان بهره مندی از خدمات اقساطی را ارائه خواهد داد و شما می توانید با انتخاب فروشگاه مورد نظر خود خریدی مطمئن و راحتی را تجربه کنید.

فروشگاه اپل دیجی دو

خاطر نشان کنیم که پرداخت های به موقع اقساط موجب افزایش اعتبار شما در بای چک خواهد شد، بنابراین در خرید های بعدی با سهولت بیشتری می توانید از طریق این سایت خرید داشته باشید. نکته بعدی پر کردن فیلد های شماره حساب حقوق و یا پس انداز است که در صورت خالی بودن آن ها، ثبت نام بدون پیگیری خواهد ماند. به یاد داشته باشید درصورت ثبت حساب هایی که گردش مالی و معدل بالاتری دارند، سرعت اعتبار سنجی حساب شما افزایش خواهد یافت.

این نکته حائز اهمیت است که اگر شما از ضمانت کسر از حقوق استفاده کرده باشید، هنگام خرید سفته ای به عنوان ضمانت از شما گرفته شده که در پایان اقساط تحویل داده خواهد شد.

شما می توانید از خرید گوشی نوکیا گرفته تا گوشی های سامسونگ از این دو روش برای استفاده از خدمات اقساطی استفاده کنید. بنابراین سایت دیجی دو محدودیتی در نوع محصول انتخابی شما نخواهد داشت، لذا این خدمات برای تمامی محصولات ارائه خواهد شد.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده