// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل The Office Quest؛ یک ماجراجویی اتفاقی

بازی موبایل The Office Quest شما را در نقش یک کارمند اداره‌ای قرار می‌دهد که هر روز و هر ساعت کاری تکراری را انجام می‌دهد ولی طی اتفاقی ساده یک ماجراجویی عجیب را در محل کارش تجربه می‌کند.

ماجراجویی یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌های یک بازی ویدیویی است و می‌تواند مخاطب را به‌راحتی سرگرم خود کند. حال می‌تواند این ماجراجویی از یک اثر بسیار جدی و احساسی مانند بازی Gris یا ماجراجویی سراسر جذاب و بامزه مثل بازی Chuchel باشد. برخی استودیوهای بازی‌سازی نیز تمام سعی خود را برای ایجاد یک فضای‌سازی خوب برای هرچه بیشتر درگیر کردن مخاطب خود می‌کنند. در این معرفی به سراغ بازی The Office Quest می‌رویم که با داستان و همینطور فضا‌سازی جالب خود سعی در سرگرم کردن بازیکن دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

 The Office Quest نمایی از محیط بازی

فضای سازی به گونه‌‌ای کاملا به تم داستانی بازی نزدیک است و می‌توانید آن را در اوایل بازی نیز حس کنید

شاید برای شما هم پیش آمده که طی یک مدت زمانی بخواهید یک سری کار را به‌صورت تکراری و صدالبته خسته کننده را انجام بدهید. در این مواقع از هر فرصت هرچند کوتاه برای فرار از آن موقعیت کسل‌آور استفاده می‌کنید. حال در بازی اندروید و آیفون The Office Quest شما در نقش یک کارمند ساده که در یک شرکت خصوصی مشغول به کار است، قرار می‌گیرید. فعالیت شما در این شرکت محدود به یک کامیپوتر و چند کلید ساده می‌شود و البته در ساعت کار هیچ اجازه‌ای برای فعالیت دیگری را ندارید. بازی درست از جایی آغاز می‌شود که پشت یک میز مشغول به کار هستید و از یک فرصت خیلی کوتاه پیش آمده محل کار خود را به‌دنبال یک جسم قرمز رنگ رها می‌کنید.

در طی مسیری که در ساختمان اداره است، با کارمندان و همینطور‌ اتاق‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید که در هر موقعیت باید یک سری پازل را حل کنید و البته نیازمند فکر و منطق‌های مختلف است و به‌طور ساده‌تر کار راحتی را نخواهید داشت. موردی که در طول بازی جالب به‌نظر می‌رسد نوع رفتار و پوشش اعضای شرکت است که در نوع خود بازی را جذاب می‌کند. همینطور فضاسازی کاملا به تم داستانی بازی نزدیک است و می‌توانید آن را در اوایل بازی نیز حس کنید. The Office Quest در مجموعه شامل چهار فصل (قسمت) است که باید آن‌ها را به ترتیب طی کنید.

پازل‌های درون بازی کمی دشوار هستند و گاهی باید به دقت موقعیت را بررسی  تا راه حلی را پیدا کنید

گیم‌پلی The Office Quest به‌صورت اشاره و کلیک است و اگر آثار این سبکی را تجربه کرده باشید، خیلی سریع کلیت بازی را یاد می‌گیرید. در هر موقعیت یا مکان جدیدی که قرار می‌گیرد با انتخاب هریک از آیتم‌های بازی می‌توانید ارتباط برقرار کنید ولی امکان جابه‌جا شدن در محیط به‌صورت آزادانه وجود ندارد. همان‌طور که در بالا اشاره شد، پازل‌های درون بازی کمی دشوار هستند و گاهی باید به دقت موقعیت را بررسی تا راه‌حلی را پیدا کنید. برخی از همین معما‌ها ترکیبی از چند آیتم است و باید آن‌ها را به‌گونه‌ای به‌دست بیاورید. به‌عنوان مثال در قسمتی از بازی باید یک فلفل را به‌دست بیاورید که درون یک گاوصندوق که در پشت یک قاب عکس مخفی شده، قرار دارد! اگر بخواهیم یک تقلب را به شما برسانیم این است که تمام تلاش خود را برای اینکه جلوی دید کارمندان نباشید، انجام بدهید. به‌طورکلی بازی از حیث گیم‌پلی جذاب و چالش‌برانگیز است و می‌تواند به‌راحتی چیزی کم‌تر یک ساعت شما را سرگرم خود کند.

 The Office Quest گیم پلی

استفاده از تم کارتونی برای گرافیک بازی کمک زیادی را برای جذاب‌تر شدن بازی می‌کند که این موضوع از همان اوایل بازی کاملا به چشم می‌خورد. طراحی بسیار خوب، جالب و گاهی بامزه کاراکترهای درون بازی آن را لذت بخش‌تر از قبل می‌کند. موسیقی نیز در این بازی وظیفه‌ی خود را در ایجاد یک فضای بامزه و همینطور القای حس کاراکترها به خوبی ایفا کرده و از همه مهم‌تر از گوش دادن به آن لذت خواهید برد. استودیوی بازی‌سازی 11Sheep که در کارنامه‌ی آثار موبایلی دیگر نیز دارد با ساخت  The Office Quest یک اثر جذاب و متفاوتی را برای طرفداران بازی‌های موبایل توسعه داده‌اند که می‌تواند به‌راحتی شما سرگرم کند.

اگر می‌خواهید برای مدت زمان هرچند کوتاه از یک بازی معمایی و با داستانی جالب لذت کافی را ببرید قطعا  The Office Quest می‌تواند گزینه‌ی بسیار جذابی برای شما باشد

بازی The Office Quest در سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی، اندروید و آیفون منتشر شد و شما می‌توانید مانند همیشه نسخه‌های موبایل آن را ازطریق لینک‌های پایین و از بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی The Office Quest
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده