// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

اینفوگرافی Ghost of Tsushima عملکرد موفق بازی را نشان می‌دهد

حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده عملکرد بسیار خوب Ghost of Tsushima را نشان می‌دهد.

تنها دو هفته از عرضه بازی Ghost of Tsushima می‌گذرد و این بازی توانسته است دستاوردهای مختلفی را از آن خود کند. Ghost of Tsushima به مدت دو هفته جایگاه اول بهترین بازی پرفروش بریتانیا را از آن خود کرده و ازطرفی پرفروش‌ترین بازی انحصاری جدید سونی به حساب می‌آید

آمار مربوط به دوئل ها و کشتن دشمنان در Ghost of Tsushima

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن تصاویری را منتشر کرده که مربوط‌به عملکرد خوب گوست آو سوشیما و همچنین فعالیت‌های کاربران طی این دو هفته می‌شود. ۵.۷ میلیون دوئل میان جین ساکای و دشمنان بازی انجام شده است، ۸.۸ میلیون روباه نوازش شده، به اندازه زمان ۸۱۰ سال اسب سواری انجام شده و ۱۵.۵ میلیون عکس هم به ثبت رسیده است.

آمار مربوط به فعالیت های جانب اسب سواری و فلوت زدن در Ghost of Tsushima

جالب‌ترین نکته در مورد این آمار، تعداد تصاویر ثبت شده است. به‌لطف حالت عکاسی Ghost of Tsushima کاربران عکس‌‌های جذاب و متنوعی را خلق کرده‌اند و همچنین حالت کوروساوا هم باعث می‌شود تا بازیکنان بیش‌ازپیش مشغول عکس گرفتن از جهان سوشیما شوند. همچنین مدت زمان ۸۱۰ سال اسب سواری که معادل با ۲۹۵۶۵۰ روز اسب سواری است، از دیگر موارد جالب این آمار و ارقام به حساب می‌آید. 

آمار عکس برداری و نوازش کردن روباه در Ghost of Tsushima

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Ghost of  Tsushima توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است: 

گوست او سوشیما نه‌تنها رویای دیرینه‌ی سامورایی شدن در جهان بازی‌ها را برآورده می‌کند، بلکه به یکی از برترین آثار جهان‌باز نسل هشتم نیز تبدیل می‌شود. ساخته‌ی جدید استودیوی ساکرپانچ با روایت یک داستان حماسی و شورانگیز و طراحی یک دنیای فوق‌العاده پویا که در آن، فعالیت‌هایی پرتعداد، عمیق و متنوع جاخوش کرده‌اند، بازیکنان را در خودش حل می‌کند. حالا کنار این موارد، یک سیستم مبارزه‌ی به‌شدت چالشی و تکنیکی را با جلوه‌های دیداری و شنیداری سحرآمیز ترکیب کنید تا بدانید که دست‌پخت جدید ساکرپانچ، چقدر باکفیت و عالی از آب درآمده است. بازی بدون ایراد هم نیست و برخی از انیمیشن‌های دشمنان، یک سری باگ و افت‌ فریم‌های نه چندان پرتعداد، کنار هوش مصنوعی سطحی دشمنان در حالت مخفی‌کاری، گریبانش را می‌گیرند. ایرادهایی که در طول ۶۰ ساعت تجربه‌ی اثر، تجربه‌ی کلی اثر را هرگز تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه‌دارید، اهل تجربه‌ی بازی‌های اکشن/ماجرایی هستید یا ژاپن کلاسیک را دوست دارید، ۶۰ ساعت از عمر خود را برای زندگی در جزیره‌ی سوشیما و لت‌وپار کردن سربازان مغول، کنار بگذارید!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده