// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

نسخه Game of the Year بازی Sekiro: Shadows Die Twice در ژاپن عرضه می‌شود

باتوجه به عدم انتشار محتوای پس از عرضه و بسته الحاقی‌های مختلف، نسخه GOTY بازی Sekiro: Shadows Die Twice در ژاپن عرضه خواهد.

مدتی پیش مشخص شد که در ماه اکتبر آپدیت جدید و رایگان بازی Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت اضافه شدن ویژگی‌های جدید به بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شد که فروش کلی بازی هم از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرده است

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware)، سازنده بازی سکیرو، در یک وبسایت ژاپنی اعلام کرده که نسخه Game of the Year این بازی در ژاپن عرضه می‌شود. ازطرفی این نسخه تنها برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. از آن‌جایی که ایکس باکس وان پلتفرم محبوبی در ژاپن به حساب نمی‌آید، تیم سازنده تصمیم گرفته که بازی خود را فقط روی PS4 بازعرضه کند. 

معمولا نسخه GOTY زمانی عرضه می‌شود که بازی دارای محتویات پس از عرضه یا بسته الحاقی‌های پولی باشد و نسخه ذکر شده، شامل تمامی محتویات در یک بسته باشد. این در حالی است که Sekiro: Shadows Die Twice فاقد تمامی موارد ذکر شده است. بااین‌حال خریداران ژاپنی نسخه Game of the Year یک کتاب راهنما و پکیج مخصوصی از Equipmentهای مختلف بازی را کسب خواهند کرد. 

در انتها اشاره کنم که نسخه Game of the Year بازی سکیرو در تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ ‌اکتبر) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده