// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۴

بخش چندنفره Halo Infinite احتمالا رایگان خواهد بود [بروزرسانی: رسما تایید شد]

به‌تازگی گزارش‌هایی از سوی خرده‌فروشی Smyths Toys منتشر شده که نشان می‌دهد بخش چندنفره Halo Infinite به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. 

بروزرسانی: مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرد که بخش چند نفره بازی رایگان خواهد بود. جزییات بیشتر در این مورد بعدا اعلام می‌شود.


جدا از بخش تک‌نفره مجموعه Halo و ماجراجویی با مستر چیف، بخش چندنفره هیلو هم محبوبیت بسیار زیادی دارد و تعدادی از کاربران این مجموعه را تنها به‌خاطر بخش چندنفره آن تجربه می‌کنند. از آن‌جایی که Halo Infinite قرار است بازی جاه‌طلبانه و متفاوتی در مجموعه هیلو باشد، کاربران دوست دارند بدانند که بخش چندنفره این نسخه چه ویژگی‌هایی دارد. ازطرفی استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، اطلاعات خاصی را از این بخش منتشر نکرده است، اما به‌تازگی یک خرده‌فروشی اطلاعاتی را در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، خرده‌فروشی Smyths Toys اعلام کرده که بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت به‌صورت رایگان (Free-to-Play) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در توضیحات آمده که بخش چندنفره Halo Infinite «یک تجربه خارق‌العاده» خواهد بود و «مدت زمان بارگذاری صفحات» به‌شدت کاهش یافته است. از دیگر ویژگی‌های بخش چندنفره هم می‌توان به ۱۲۰ فریم بر ثانیه بودن آن اشاره کرد. بااینکه این اطلاعات از سایت خرده‌فروشی ذکر شده حذف شده است، اما به‌واسطه‌ی گوگل کش قادر به مشاهده آن خواهید بود. 

در گذشته Klobrille، فاش کننده اطلاعات ایکس‌باکس هم اعلام کرده بود که بخش چندنفره هیلو اینفینیت به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دارای سیستم بتل‌پس مخصوص‌به خود است. در تعطیلات سال جاری میلادی بازی Halo Infinite در اختیار کاربران کامپیوتر (ازطریق ویندوز ۱۰ و استیمایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس قرار می‌گیرد.

همچنین کاربران Xbox Game Pass هم در روز عرضه می‌توانند این بازی را به رایگان تجربه کنند. رایگان بودن بخش چندنفره هیلو اینفینیت می‌تواند باعث شود تا کاربران متعددی آن را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده