نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

اولین تریلر فیلم The One and Only Ivan با بازی برایان کرانستون منتشر شد

پس از اینکه فیلم The One and Only Ivan از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی خارج و قرار شد روی سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود، حال اولین تریلر این فیلم منتشر شده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا شرکت والت دیزنی تصمیم بگیرد که فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد) را به‌جای اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم The One and Only Ivan شاهد نمایش زندگی یک گوریل به‌نام ایوان هستیم که استعدادی نقاشی کردن دارد و در طول این تریلر او از این طریق نشان می‌دهد که به‌دنبال آزادی از قفس محل زندگی خود و به‌دست آوردن یک زندگی آزاد است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The One and Only Ivan داستان یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک فروشگاه و در اصل یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملا تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند. همچنین اولین پوستر رسمی فیلم The One and Only Ivan نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The One and Only Ivan

برایان کرانستون، سم راکول، آنجلینا جولی، رامون رودریگز، آریانا گرینبلات، ایندیرا وارما، النور ماستورا، بروکلین پرنس، دنی دویتو، هلن میرن، چاکا کان، مایک وایت، ران فونچس و فیلیپا سو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The One and Only Ivan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده تئا شاروک، کارگردان فیلم Me Before You (من پیش از تو)، بوده و مایک وایت، نویسنده فیلم Pitch Perfect 3 (آوازخوان حرفه‌ای ۳)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ایوان منحصربه‌فرد را بر عهده داشته است.

فیلم The One and Only Ivan قرار است در تاریخ ۱۴ اوت امسال (۲۴ مرداد) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کاترین اپلگیت و مصور سازی شده توسط پاتریشیا کاستلو، است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده